• Ja ik zit hier net te kijken en ik wil graag een serie inactiveren. Maar voor zover ik weet, moet dat nog steeds quizlet per quizlet. Zou het niet gemakkelijk zijn om een serie helemaal met een klik te inactiveren?
    x
    En ik had die beter serie inactiveren als titel gegeven maarbon (:

    Ik vind het best een slim ideetje;)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hier zijn heel veel eerdere topics over gestard, maar zolang ik weet is er niks aangedaan? Zou wel handig zijn ...
    x.


    ok

    't is idd wel een goed idee...[niet dat ik n serie heb,,maar voor andere mensen xp]


    Als je maar een ananas hebt..

    Ja, indd ik wil mn serie herschrijven maar dan moet ik eerst alles stuk voor stuk inactiveren en da's nogal veel werk :|

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    eensh


    Life is hard and then we die

    Mee eens.
    Maar er zijn hier miljarden topics over geweest, en nooit is er wat aan gedaan...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    eens..

    ik heb laatst meer dan 400 quizzen verwijderd alles moest met de hand
    gelukkig heeft Precious me geholpen omdat mods ook quizzen kunne verwijderen..


    We can only learn to love by loving.

    mee eens^^


    I am an idiot, I move.

    best slim idee hoor


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    eens.


    Mew <3

    ja, zou wel handig zijn! want das echt veel werk. Ik had zo'n serie vn bkan 200 delen, heb ik ze één voor één kunnen verwijderen. :| Maha, ik hoop dat dat niet nog lang zo moet, fzuiet ? (H)


    Some people make the world special just by being in it