• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Of wil je totaal iets anders kwijt?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

[ bericht aangepast op 3 maart 2026 - 21:55 ]

hodie mecum eris in paradiso

Kleine vlinders beginnen te voelen voor een nieuwe love interest, die vlinders beantwoord krijgen, en samen langzaam ontdekken wat er aan het ontstaan is, is zowel het mooiste als het allerengste wat er is hhh. Daten in je thirties voelt zo fucking kwetsbaar, ik voel me sinds vorige maand weer net zestien af en toe. Can't wait to see where this is going though (and to see them again this weekend🤭).

Liefde voor de GIF in de beginpost <3

Dramatic

Renna schreef:
    Liefde voor de GIF in de beginpost <3

Geïnspireerd door jouw berichtje in dat gaming topic, haha. <3 LENNEHH.

Zucht. Dan lig je in bed en dan constateer je dat de balkondeur nog niet op de kiep staat. Ik heb zo geen zin om weer halsbrekende capriolen uit te halen om uit bed te klimmen en die deur op de kiep te doen…

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Boyfriend is no longer surprised or confused by my shenanigans. Must become a bigger menace. (bat)

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Hellfire schreef:
    Boyfriend is no longer surprised or confused by my shenanigans. Must become a bigger menace. (bat)

Best hobby ever.

Mijn brein breint zoals het breint.

Op weg naar werk en terug helemaal meegezongen met One Direction. Gingen allemaal luikjes met lyrics in mn brein open

Protect the people.

Spoilers voor HP en het vervloekte kind, naast dat iemand inderdaad teleurgesteld was in dat het geen musical was en het serieus lang is, hoe misschien cool ook. De toegift was wel fun, met de 'zelfs een beetje meer van jullie tijd' door de technische storing.

Hoe scorpius lijstjes heeft met facts en tegelijk met Hermoine wist dat iets niet in een boek stond. En zijn social awkward momenten. This guy is me. (Hey, niet alleen de Grantaire types!) Wel erg jammer dat ik de teksten niet kan onthouden voor meer scorbus content, want hun gesprekken voelden echt veel natuurlijker dan de geforceerde 'ze haat me niet meer' over Rose. I mean, they were damnit bijna aan het kussen daar.. (Meer dan dat was niet JK Rowling proof waarschijnlijk. Dit vond ik al verrassend veel mogelijk lijken op romance, maar ik klaag niet!) En die momenten bij de trappen.. Dit vraagt om Scorbus fanfictie op te pakken.
    Net als hoe de focus ook was op 'je weetdat scorpius belangrijk voor mij is. En ook altijd zal blijven.', en hoevaak ze elkaar vriend of belangrijk hebben genoemd. Ja, ik heb ook de beste platonische vrienden en niet alles hoeft romance te zijn, maar dit is echt gewoon Wolfstar 2.0.

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn