• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

Heb je een promotie gehad? Een cute puppy in huis gehaald? Mot met je collega's? Is je ijsje gesmolten?
    Doe je ding en schrijf het hier van je af.

Wil je meer reacties, heb je een vraag of wil je iets bespreken? Overweeg dan een topic te maken!

Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

[ bericht aangepast op 10 juni 2026 - 13:57 ]

"A ship is safe in harbor, but that's not what ships are for"

Ik gniffel wel een beetje om mijzelf. Ik ben nu al zo aan mijn directe collega's gehecht dat ik het vreselijk stom vind dat ik ze een week lang niet zie :W Thanks to the ADHD hyperfixation on people lmao, they are my current favourite characters

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

Ohhhhh how I love dancing (and my job) <3

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Leodh schreef:
    ughhh waarom zijn er zoveel REGELS verbonden aan bestaaaaaaaaaaan
    volwassen zijn is stom en ingewikkeld

Adulting: 1 star, difficult as fuck, wouldn't recommend

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Nieuw toetsenbord binnen en ik ben verliefd!

"Nice is different than good." SCORPlO > RPNZL

Ik voel me echt een bejaarde... Ik was gewoon mijn haar aan het krullen en ineens trekt me er toch een pijn door mijn nek heen dat ik maar op de bank ben gaan liggen...

Beetje jammer alleen dat ik ook nog boodschappen moet doen want heb geen eten meer 😭

Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

Bij pagina 12, en verdomme nog niet klaar met die post.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ga ik nog een ticket kopen voor West Side Story morgen?

This world doesn't belong to them. It belongs to us.

Die super cringy reminders van je brein aan dat domme ding dat je laatst zei, je weet wel, die iedere tien sec langskomen en fyiek voelbaar zijn

Yes anyone got tips for those? Thank you please thank you

|| Thy hatred only wakes a smile. ||

DoIores schreef:
    Ga ik nog een ticket kopen voor West Side Story morgen?

ja ja ja ja ja

Tijd voor koffie.

Zoya schreef:
    Die super cringy reminders van je brein aan dat domme ding dat je laatst zei, je weet wel, die iedere tien sec langskomen en fyiek voelbaar zijn

Yes anyone got tips for those? Thank you please thank you

Vandaag kwam ik deze afbeelding tegen en stuurde 'm naar een vriendin, omdat ik dit zelf ook meer na wil leven. Schaamte is écht een gevangenis met open deuren en geen bewaking. Als jij ervoor kiest om minder te geven om de reactie van anderen, de mening die andere mensen (misschien niet eens) hebben, dan verdwijnt de schaamte ook meer. Natuurlijk is het niet makkelijk of zwart wit (zoals ik al zei, stuurde ik het omdat ik het zelf ook nog niet zo goed kan), maar this would be my advice!

Tijd voor koffie.