• Ja, kzag hem daarjuist op Netlog, en nu heb ik hem in mijn Fotoboek gezet. :)

    Hier de link:

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=94640
    http://img529.imageshack.us/img529/4053/tokioflopk2yv1.jpg <- Zeer groot!
    x. Julie!

    Er staat: "Wir hören nie auf zu schreien. Wir kehren zum Ursprung zurück"

    Vertaling: We stoppen nooit met schreeuwen. We keren naar de oorsprong terug.


    (bericht aangepast door een moderator)


    007

    Ben ik de enige die ziet dat die een blauwe plek heeft? Boven zijn tiet x'] [/had geen zin alle reacties te lezen]


    O=) had moi al gesien x'] Maar nier gesegt, shhtt mogt ik ni van mijn mammii! x']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    kejj :') hij heeft weleen blauwe plek dr op zn borst e


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    De tekst vind ik mooi, maar de tattoo is te groot.


    Think before you act.

    woeps is al gepost xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ben ik de enige die ziet dat die een blauwe plek heeft? Boven zijn tiet x'] [/had geen zin alle reacties te lezen]


    En op zijn arm lijkt het net of hij ook een kleine tattoo heeft.


    Think before you act.

    dat ding is enorm,maar wel mooi^^

    helft van zn borst + onderarm + nek + onderbuik like, is dat niet minimaal 20% van zn body? >_>


    BAM!

    (...)
    ja inderdaat, zijn lichaam.
    dus hij moet ook weten wat ie er mee doet he;)
    Alen ik had het nooit van me leven gedaan!
    ik vond die op zijn arm al groot o.o
    Laat staan dit O.O

    het verschil is dat Freiheit hem nog mooi stond.

    achja; we zullen wel wennen (;


    -oh baggeh

    Amai. Dat is wel echt groot! ö


    Listen to what we're not saying..

    Maar. Weten jullie helemaal zeker dat dit Bill is?
    Want zoals iemand boven mij al zei, lijkt het alsof hij nog een kleine tattoo heeft op z'n arm. =S


    One man's fun is another's hell.

    I like it! =D alleen wil ik een foto zien waar zijn hoofd ook opstaat =') en had Bill niet gezegt dat hij zijn shirt en broek moest uittrekken om het te kunnen tonen?

    I like it! =D alleen wil ik een foto zien waar zijn hoofd ook opstaat =') en had Bill niet gezegt dat hij zijn shirt en broek moest uittrekken om het te kunnen tonen?


    Ja, maarr,

    1: Zwarte nagellak
    2: Mager (Zoals Bill)
    3: Laten we eerlijk zeggen, een glad huidje ;)
    4: Boven bij zijn, ff denke, rechterhand zietge een klein plukje zwart haar.

    Dus, volgens mij is het wel duidelijk dat dit Bill is, ge herkent hem toch, niet?


    007

    (...)

    Ja, maarr,

    1: Zwarte nagellak
    2: Mager (Zoals Bill)
    3: Laten we eerlijk zeggen, een glad huidje ;)

    Dus, volgens mij is het wel duidelijk dat dit Bill is, ge herkent hem toch, niet?
    Ik geloof ook wel dat het hem is maar ik wil gewoon nog wat meer duidelijkheid als zijn hoofd erop staat^^

    I like it! =D alleen wil ik een foto zien waar zijn hoofd ook opstaat =') en had Bill niet gezegt dat hij zijn shirt en broek moest uittrekken om het te kunnen tonen?


    Ja, precies. Pas als ik zijn hoofd erbij heb gezien, geloof ik het voor de volle 100%. En ook moet hij zijn broek uittrekken. Ik dacht dat de tattoo ook op zijn bovenbeen stond, want op andere foto's loopt de tattoo door in zijn broek.


    Think before you act.

    Hmm.
    Zonde.