• Jup. Het is zover.
    Mijn ex heeft een nieuwe vriendin...
    Al die tijd dacht ik dat ik over hem was, dat ik beter af was zonder zijn leugens. Niet dus.
    Nu zit ik hier weer te janken om een jongen die mij niet waard was. Maar ik hield zoooooveel van hem :'(
    Ik wil hem gewoon nooit meer zien. Maar da's moeilijk als ik hem elke dag op school zie.
    Als hij nu eens normaal gedaan had. Het op een ietwat deftige manier uitgemaakt had ipv via msn...
    Maar nu heeft hij me net weeral zitten uitschijten.
    Ik haat liefde. Ik haat het.
    Wie nog?

    x


    One man's fun is another's hell.

    Ikke oowk :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij was m'n fàcking allereerste vriendje :'( :'(


    One man's fun is another's hell.

    Maarja. Life goes on, zeker? ;(


    One man's fun is another's hell.

    Ja. Maar meis het kan nooit erger ik werd voor gelogen. Ik word de hele tijd gecomplimeerd met dat ik mooi lief etc. was maar achter me rug om ging ie met iemand anders S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja. Maar meis het kan nooit erger ik werd voor gelogen. Ik word de hele tijd gecomplimeerd met dat ik mooi lief etc. was maar achter me rug om ging ie met iemand anders S:

    Ohnee ö nja 'k weet niet of hij dat ook deed, maar 't zou me niet verbazen als hij dat ook deed. Gister kwam ik erachter dat hij ondertussen weer ferm aan de drugs zit enzo...

    Msn-gesprek:

    Ik: "Is er weer iemand anders die je leugens gelooft?"
    Hij: "Zaag eens niet, van haar hou ik tenminste."
    Geloof me, dat kwam hàrd aan.

    En toen kregen we voor de -tigste keer ruzie.
    En dan begint ie ALTIJD over dat ik klein ben. Terwijl hij wéét dat ik het daar heel moeilijk mee heb.


    One man's fun is another's hell.

    mss moet ge nie me hem praten op msn ?
    en als hij toch tegen uu begint op msn,negeer hem dan,of blokkeer hem zelfs ;)

    xx


    everybody needs a song.

    mss moet ge nie me hem praten op msn ?
    en als hij toch tegen uu begint op msn,negeer hem dan,of blokkeer hem zelfs ;)

    xx

    Naja ik was tegen hem begonnen. Ja I know, dat was niet zo best. Maar ik kon 't niet laten.
    Nu heb 'k hem wel geblokt nadat hij dan de zoveelste keer over mijn lengte begon.


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Ohnee ö nja 'k weet niet of hij dat ook deed, maar 't zou me niet verbazen als hij dat ook deed. Gister kwam ik erachter dat hij ondertussen weer ferm aan de drugs zit enzo...

    Msn-gesprek:

    Ik: "Is er weer iemand anders die je leugens gelooft?"
    Hij: "Zaag eens niet, van haar hou ik tenminste."
    Geloof me, dat kwam hàrd aan.

    En toen kregen we voor de -tigste keer ruzie.
    En dan begint ie ALTIJD over dat ik klein ben. Terwijl hij wéét dat ik het daar heel moeilijk mee heb.

    Das vervelend. Maar weetje groot/lang zijn is ook niet alles ik vind het juist vervelend lang wezen n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Toen ik het net uithad met mijn ex zweerde ik precies hetzelfde als jij. Geen jongens voor mij. Maar wat blijkt? Mijn ex is nog steeds gek op me en na een maandenlange communicatiestop was hij weer gaan praten tegen me op de msn. (ik had hem uit de lijst gegooid & tel. nr verwijderd). Zo langzaamaan begonnen we weer te praten en ik vertelde hoe ik me voelde en waarom ik zijn gedrag zo achterlijk vond (vond hij zelf ook, het ging om een heel domme reden uit, doet er verder ook niet toe). Ik had tot twee keer toe aangegeven dat ik niet verder met hem wou maar nu zegt hij tegen me dat het heel misschien nog wat kon worden. Dat moet ik dus even met hem in real life rechtzetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Toen ik het net uithad met mijn ex zweerde ik precies hetzelfde als jij. Geen jongens voor mij. Maar wat blijkt? Mijn ex is nog steeds gek op me en na een maandenlange communicatiestop was hij weer gaan praten tegen me op de msn. (ik had hem uit de lijst gegooid & tel. nr verwijderd). Zo langzaamaan begonnen we weer te praten en ik vertelde hoe ik me voelde en waarom ik zijn gedrag zo achterlijk vond (vond hij zelf ook, het ging om een heel domme reden uit, doet er verder ook niet toe). Ik had tot twee keer toe aangegeven dat ik niet verder met hem wou maar nu zegt hij tegen me dat het heel misschien nog wat kon worden. Dat moet ik dus even met hem in real life rechtzetten.

    Hm, ik hoop nog elke dag dat dat bij mij ook gaat gebeuren.
    Maar hoe meer ik dat hoop, hoe minder ik er in geloof...


    One man's fun is another's hell.

    me haat liefde --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Hm, ik hoop nog elke dag dat dat bij mij ook gaat gebeuren.
    Maar hoe meer ik dat hoop, hoe minder ik er in geloof...

    Zulke dingen zijn idd heel lastig maar je kan niet anders dan eroverheen stappen: even door de zure appel heenbijten. Zoek manieren om je sociale leven een boost te geven (bijv. disco's, concerten, films etc bezoeken met vrienden oid) zodat je wat afgeleid raakt. Zelfs schoolwerk kan helpen. Je zal zien dat op den duur de hartepijn minder wordt en dat je de boel weer zonniger zal inzien :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Liefde doet meer pijn aan dan je lief is. :]

    Myn ex, had het ook uitgemaakt, ik dacht dat ik klaar was met hem, maar nee hoor, 's avonds barstte de bom ..
    Ik hield ook zoveel van hem!
    En binnen 2 dagen had íe een ander :)
    Kutstetijdever !

    xje,


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ga rond huppelen in een dom jurkje :]
    *hinthint[Renee x.D]*