• Manderijnen zijn echt keilekker, ik kan er echt gewoon miljarden achter elkaar op. Wel meer. Wel veeel meer. Maar wat ik nou zo irritant vind. Dat pel je zo'n kreng, en dan blijven overal van die witte stukkies hangen, met een beetje pech nog schil. En dan neem je dr een hap uit, smaakt dat ding verrot zuur omdat het op een of andere manier niet lekker smaakt als je d'r gewoon een hap uit neemt terwijl hij nog heel is, en dan moet je het geval weer uit elkaar gaan halen en dan zitten die witte stukjes gewoon overal, de hele binnenkant over je handen, en dan kan je het pas eten! En met een beetje pech zitten er dan ook nog tachtig miljoen pitten in!
    Ik wil best gezond gaan eten, maar van dat irritant fruit maakt het ook niet echt aantrekkelijk!
    Ik bedoel. Je loopt de MacDonalds in. Je bestelt. Je betaalt. Je krijgt. Je gaat zitten. Je pakt de frietjes uit het bakjedingetje, en klaar is kees!
    Het is gewoon niet eerlijk.
    x
    een geirriteerde manderijnenliefhebber.


    Mew <3

    van mandarijnen ga je stinken >< XD
    neej grapje maar ik vind het altijd stinken als iemand een mandarijn heeft gegeten ><


    Dead but delicious



    Hahahahahahaha :')

    Zo kan je het ook zien x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oeeeh. Mandarijnen zijn Lekker <3.
    Maar, ik heb met al die dingen geen problemen hoor.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Oew, die zijn zo lekker. :3 Alleen soms zit er een niet-lekkere tussen, die zijn stom.


    blame the bully.

    Idd vervelend. Mijn opa probeert me al vanaf jongs af aan fruit aan te smeren maar ik ben gewoonweg geen fruit liefhebber.


    No growth of the heart is ever a waste

    Klopt ja, daarom is de Macdonalds ook zo populair denk ik, mijn broertje heeft weer zo'n periode, elke avond staattie 20 minuten in de keuken om ee 'fruitbakje' te maken. oftewel: alle verschillende soorten fruit die we in huis hebben schillen/snijden en in een bakje doen
    Gááp dat duurt echt té lang...

    Ik hou van manderijnen ^^
    vanmiddag in de supermarkt kon je gratis manderijnen pakken! ze waren al helemaal geschild en alles en los van elkaar n__n'
    ik heb er zooooveel van op . :]
    wat een werk om dat te doen. xD

    Ik hou van manderijnen ^^
    vanmiddag in de supermarkt kon je gratis manderijnen pakken! ze waren al helemaal geschild en alles en los van elkaar n__n'
    ik heb er zooooveel van op . :]
    wat een werk om dat te doen. xD

    OMG
    WAAAAAAAAAR
    ik wil ook TT_TT
    Als ik ooit rijk ben, ik zwéér dat ik iemand inhuur om mijn manderijnen te pellen!


    Mew <3