• Wel morgen moet ik dus het Sinterklaas kadotje van mijn broer gaan afhalen, maar afhankelijk van de prijs moet ik misschien nog wat bijkopen, iemand tips?

    Ik moet trouwens ook kerstkadootjes voor mijn 2 broerss en mijn tweelingzus (maar die gaat mee^^) en mijzelf, en ouders kopen x'D (Mijn ouders hebben namelijk geen 'tijd' om cadeautjes te kopen ¬¬)

    Nog iemand tips misschien?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik weet duss ook niets:S
    maar goed met een beetje hulp van buiten af nu wel:P
    ik zou het nu ook ff niet weten ,, sorry(H)
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Koop een Goedvis!! :D
    Nee sorry weet niks:P
    Het is dat ik morgern een 2goudvisen krijg op sgool voor sinterklaar..xD


    Dunno ><

    Hmmm, wij hadden 12 jaar geleden een paar goudvissen, en buiten sterven en elkaar vermoorden (?), really mijn tweelingzus haar goudvis heeft de mijne gewoon vermoord, doen die niets anders eigenlijk =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmmm, wij hadden 12 jaar geleden een paar goudvissen, en buiten sterven en elkaar vermoorden (?), really mijn tweelingzus haar goudvis heeft de mijne gewoon vermoord, doen die niets anders eigenlijk =/

    nouw, volgens mijn virein waar van ik ze morgen krijg, kunnen ze aardig met elkaar op schieten, het is immers een 2ling. gemaat Bill en Tom.xD
    Mischien ligt het daar aan?!


    Dunno ><

    Sokken XD


    It's all for you, my butterfly.

    (...)
    nouw, volgens mijn virein waar van ik ze morgen krijg, kunnen ze aardig met elkaar op schieten, het is immers een 2ling. gemaat Bill en Tom.xD
    Mischien ligt het daar aan?!

    Hmmm wie weet x'D
    Nja, hadden ze allebei bij onze eerste communie gekregen. x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sokken XD

    Hmm denk niet dat ze daar echt blij mee gaan zijn, en met een das -ook zo'n typisch cadeau- evenmin, de laatste keer dat mijn vader een das droeg was wel 20 jaar geleden ofzo!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik weet zelf niet wat ik moet kopen. Dus dat topic is wel handig voor mij ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik weet zelf niet wat ik moet kopen. Dus dat topic is wel handig voor mij ><

    Misschien vinden we dan samen wel een paar goede ideetjes x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Een cd of dvd, of als je een playstation of zo iets van die dingen hebt daar misschien iets van, armbandjes of een coole knuffel of zo iets


    Live life limitless.

    Koop een GSM en geef die dan aan mij ^^


    Your Butt is Mine!

    Een cd of dvd, of als je een playstation of zo iets van die dingen hebt daar misschien iets van, armbandjes of een coole knuffel of zo iets

    Weetje mijn ouders zijn tegen een playstation o.O
    Waar ze dat vandaan gehaald hebben geen idee..
    Net zoals ze tegen meerder tvs zijn (we zijn met zes thuis ¬¬) en tv kijken voor 6 uur 's avonds..
    Mijn andere broer speelt nooit computerspelletjes ofzo dus dat gaat ook niet.
    Ik en Evelien (tweelingzus) krijgen voor sSinterklaas al een uitbereidingspakket van de sims dusjah x'D
    Maar toch al bedankt^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay