• nou mensen de titel zegt het al.... irritante EX vriendjes....

    annyways hebben juklie daarn iet ook ongelovelijke last van als het dan uiteindelijk uit gaat ??
    want kijk ik had dus iets met zon jongen hier op Q....
    ik kon m ook in real alles... [/woont achter mij]
    maar dan gaat het door iets of iemand uit en dan zijn ze zo iritant want kijk eerst staat overal je naam op en dan is het uit willen ze hetn iet halen ... [/ja kan aan ,ij leggen maari k zal vastn iet de enige zijn en nja ik vind het persoonlijk heel irritant] dus nja ....
    mijn vraag.... zijn jullie ex vriendjes ook zo irritant ??
    en wat doen ze dan en wat deed jij ertegen ??
    want ik maak nu echt alleen maar ruzzie met m en ik ben ook boos op m maarja dat haalt mijn naam niet echt weg -,-


    alfast ThNx


    (flower)(flower)


    A Noble was Born in Chaos

    mijn ex vriendje is ook stoem hij zit bij mij in de klas, dus ik zit der elke dag mee xD
    Nu had hij me is zat gevoerd en mij alleen gelate in een stad, en ik moest mijn weg terug vinden naar sgool :O ik was nog nooit zo hard in paniek!


    Your Butt is Mine!

    mijn ex vriendje is ook stoem hij zit bij mij in de klas, dus ik zit der elke dag mee xD
    Nu had hij me is zat gevoerd en mij alleen gelate in een stad, en ik moest mijn weg terug vinden naar sgool :O ik was nog nooit zo hard in paniek!


    Dat is klote!


    If you're going to hell, keep going

    Negeer hem volledig ofzo, en maak hem duidelijk dat het echt uit is. En als hij je naam nog altijd overal op schrijft ofzo, nja, dat is zijn probleem, dan moet hij zijn tijd daar maar aan verspillen!:S


    None but ourselves can free our minds.

    Nou mijn ex is zo fócking vaag! Dan wil hij gewoon vrienden blijven dat vind ik best want ik kon nog wel leuk met hem praten. Maar toen kreeg hij verkering en ging hij heel arrogant doen. Maar toen kreeg ik ook weer verkering(is nog steeds aan) en toen deed hij jaloers. Toen had zijn vriendin hem gedumpt en ging hij echt heel geintreseerd in me doen. En nu heeft hij weer met dr. Veel vriendinnen denken dat hij me jaloers probeerd te maken. Soms kan ik er wel om lachen,maar meestal is het heel irritant


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Dat is klote!

    Idd! xD en nog geen klein beetje! xD


    Your Butt is Mine!

    Ik had een vriendje ongeveer 3 jaar geleden die bleek ook nog iets met zijn ex te hebben naast mij..dus ik hem gedumpt. Heel lang niks meer van gehoord, maar elke keer als het uit is met een nieuw vriendje komt ie weer slijmen en doet ie alsof die destijds niet vreemd is gegaan.. LOSER:8

    Nee, maar wel last van;
    Irritante ex-schoonneefjes
    Irritante beste vrienden van ex
    Mijn ex is trouwens vreemdgegaan en gaf mij de schuld daarvan =]


    Life is hard and then we die

    Ik had 3 maand geleden een vriendje, m'n allereerste vriendje ooit. Na bijna 2 weken maakte hij het uit want "het was te snel gegaan voor hem". Oke, we kenden elkaar nog maar een week en we waren al een koppel, maar, voor mij ging 't écht niet te snel. Na een paar weken bleef hij mij negeren, en we kregen ruzie. Hij heeft toen vreselijke dingen gezegd, en hij zei ook dat de echte reden dat hij het had uitgemaakt was, dat hij me gewoon niet wou, en zijn eerste reden vond hij wel grappig. Ik was er kapot van. Hij heeft dus gewoon nooit van me gehouden. Nu heeft hij iemand anders, hebben we weer ruzie. Maaaan, ik hoop dat hij gedumpt wordt op dezelfde manier als hij mij dumpte. Dan ga ik lachen xD Hij dumpte me langs msn trouwens. De lafaard.
    Ik mis 'm ergens nog wel natuurlijk. Hij was tenslotte mijn allereerste vriendje en ja dat blijft toch wel een speciaal iemand. Maar ik heb totaal geen spijt van die prachtige 2 weken die veel te snel voorbij gingen.


    One man's fun is another's hell.