• Een 5 jarig jongetje heeft mij vanavond aan het huilen gemaakt. Hoe? Zo dus;
    Ik ben vandaag de hele dag Zwarte Piet geweest. Om 7 uur zat ik al in de schmink. Vanmorgen hebben we de basisscholen bezocht, in de middag mijn eigen middelbare school, om de tijd te doden, en vanavond hadden we huisbezoeken.
    En tijdens één van die huisbezoeken besefte ik me dat ik niet moet zeuren. Ik heb het lang niet zo slecht.
    Wij waren met een hele speciale reden gevraagd om te komen. Een reden die we achteraf pas hoorden. We wisten dat Iwan leukemie (bloedkanker) had, en daar hebben we ook met hem over gepraat. Het verbaasde me hoe sterk hij was en hoe positief hij, ondanks zijn ziekte, in het leven stond. Hij was een opgewekt jongetje dat geen genoeg kreeg van de pepernoten. De ogen van zijn tweelingbroertje glinsterden toen hij zag hoe gelukkig en zorgeloos Iwan zich voelde.
    Na de 20 minuten liepen we weer naar buiten, waar we bij de deur hartelijk bedankt werden voor de geweldige tijd. Toen vertelde Iwan zijn oma ons dat Iwan maandag weer een chemo kuur ondergaat en dat , als die niet aan slaat, ze moeten stoppen met de behandeling. Als dat het geval zou zijn, dan zou dit waarschijnlijk Iwans laatste pakjesavond zijn geweest. En om dan te zien hoe gelukkig je zo'n jongetje hebt gemaakt door alleen verkeerd te tellen, Sinterklaas tegen te spreken en dingen te doen die niet mogen ...
    Dat maakte me aan het huilen.


    Bored.

    Wauw....

    Vandaag is ook de vander van een vriendin van my gecrimeert... ide was gestrorven aan kanker...

    Ohw... Ik krijg de tranen in men ogen.


    A. ikmisje.

    Das een heel mooi gebaar van je. Er zouden meer mensen moeten zijn die zich inzetten voor anderen.(Wat daarvoor niet altijd ongeneeselijk zieken moeten zijn) We mogen blij zijn dat er zoiets bestaat als clini clowns en fake sinterklaasmensen die die avond voor die kinderen zo speciaal maken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ahw, das zielig (huil)


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh mijn hemel.
    Jezus...


    No growth of the heart is ever a waste

    Das een heel mooi gebaar van je. Er zouden meer mensen moeten zijn die zich inzetten voor anderen.(Wat daarvoor niet altijd ongeneeselijk zieken moeten zijn) We mogen blij zijn dat er zoiets bestaat als clini clowns en fake sinterklaasmensen die die avond voor die kinderen zo speciaal maken.

    Inderdaad. Ik zit er nu aan te denken om misschien iets bij de Clini Clowns te gaan doen.


    Bored.

    Wow, dit verhaal doet me echt nadenken eigenlijk!
    Misschien moet ik ook maar eens zien of er niets is wat ik kan doen.
    Nja, weet niet goed wat zeggen nu eigenlijk.

    Nja hopen dat die chemo aanslaat nu!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oh mijn god. Weet je hoe zielig...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ah, echt zielig ik zit hier nu ook met tranen in me ogen. |:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Inderdaad. Ik zit er nu aan te denken om misschien iets bij de Clini Clowns te gaan doen.

    Dat zou echt geweldig van je zijn.

    (...)
    Dat zou echt geweldig van je zijn.

    Ik bén geweldig.
    [/EGO]


    Bored.

    omg ik vindt dit echt erg...*tranen staan echt al in mijn ogen..
    dit vindt ik erg..
    mijn bf heeft iemand in de familie die dat ook heeft..*het kindje is 3!!*


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    jeetje.. ik weet echt niks te zeggen..
    vreselijk