• Hallo poepedrolletjes (':
    Ik vroeg me af of het eigenlijk zou kunnen als je naam iets langer mocht zijn.
    Want ik vind 12 karakters echt weinig >.<
    Want telkens als ik wat leuks weet, is het te lang..

    x

    haha ik heb dat ook
    typisch :P


    Our thoughts you can't decode...

    Inderdaad, Dat heb ik ook altijd?
    Maar aan gezien sommige namen nu al niet op 1 regel passen lijk het me ook best onhandig?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Inderdaad, Dat heb ik ook altijd?
    Maar aan gezien sommige namen nu al niet op 1 regel passen lijk het me ook best onhandig?


    Dat denk ik ook..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Hier is al een topic over geweest..

    Ik wil dat ook wel ..


    I found myself in Wonderland.

    Langere Nicks zijn mss Onhandiger xD


    Your Butt is Mine!

    Hier is al een topic over geweest..

    Maar daar is het waarschylyk niet over gesproken of Rutger het zou aanpassen of niet?


    I found myself in Wonderland.

    Ja,en ook zoiets in de nicknaam: _


    Give me a long kiss goodnight

    Rutger gaat dit niet aanpassen. Dit heeft hij zelf gezegt.

    Haha x]
    Ik vind het juist een uitdaging om een kortere pakkende naam te verzinnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dat probleem ook altijd ;D

    Ha poep, ik vind dat ook.
    Ookal heb ik nog steeds dezelde saaie rotte oude naam. ;D
    x

    Nou, ik weet een hele stoere naam maar die wil neit, echt jammer ><


    She's perfect, like a beautiful princess..

    Meestal zijn de namen die ik wil (ik denk altijd aan nieuwe namen, want als ik er dan maar is een vind die heel mooi is weet ik er een om te veranderen als ik zin heb) zijn meestal juist 1 letter te lang of 3 dus 15 zou handig zijn
    Maar:
    Dan worden die namen ook wel lang nu ja ik bedoel maar, kijk naar sommige andere sites als het mag gaan tot 20 of zo dat is toch ook veel te veel en zo
    Eigenlijk is het voor mij wel goed 12, oke 15 zou ok nog mogen maar meer zeker niet!!


    Don't get up, I'll get through on my own

    Meestal zijn de namen die ik wil (ik denk altijd aan nieuwe namen, want als ik er dan maar is een vind die heel mooi is weet ik er een om te veranderen als ik zin heb) zijn meestal juist 1 letter te lang of 3 dus 15 zou handig zijn
    Maar:
    Dan worden die namen ook wel lang nu ja ik bedoel maar, kijk naar sommige andere sites als het mag gaan tot 20 of zo dat is toch ook veel te veel en zo
    Eigenlijk is het voor mij wel goed 12, oke 15 zou ok nog mogen maar meer zeker niet!!


    Ik dacht ook aan 15 xd Want ik had ook een letter te kort ofzo xd
    x