• de titel zegt het al^^
    de een kijk al arrogant als die voor zich uit staart en de ander juist omdat hij/zij iemand heel dom vind,,^^

    vertel,,
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    als iemand heeeeel dom doet of als k iets niet voor elkaar krijg want dan doen ze het als nog XD

    Als iemand voor de zoveelste keer contact zoekt op school.

    Een jongen of meisje die dan alleeen iets aan mij vraagt om het vragen of om het antwoord, inplaats van om mij..

    en dan wil ik ni antwoorden want ja, sommmige dingen zijn nu eenmaal prive enzow.. en dan blijven ze doordringen ><

    Als iemand voor de zoveelste keer contact zoekt op school.

    Een jongen of meisje die dan alleeen iets aan mij vraagt om het vragen of om het antwoord, inplaats van om mij..

    en dan wil ik ni antwoorden want ja, sommmige dingen zijn nu eenmaal prive enzow.. en dan blijven ze doordringen ><

    jaah he idd zoon kind zit bij mij in de klas ,, zij moet egt ALLES weten en daarom vertelt niemand haar dus wat^^ en dan gaat ze weer zijken:S(duivel)

    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Vaak!!..xD
    Zelfs als ik het zelf niet door heb..
    en eigenlijk ben ik er wel trots op. dat ik zoon arrogante bek kan trekken:P
    OWWWW ik weet het al.
    Als mensen denken dat ze beter zijn dan mij.
    want dat kan niet.
    dan kan ik volgens mensen heeel arrogant kijken.
    of als ik ruzzie met tme moeder hebn ropet ze ook altijd. kijk niet zo arrogant. terwel ik dat dan niet eens oden..xD


    Dunno ><

    Nooit, ben anti arrogantie.
    Kan er zó slecht tegen als mensen zich beter voelen dan anderen... Ookal is het alleen maar omdat iemand gewoon mega dom/irritant is.


    I clicked my heels and wished for you.

    ;)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    ik kijk nooi arrogant.
    Meer vernietigend.
    Ik ben zéér haatdragend dus kijk ik mijn vader vaak vernietigend aan en sommige lullen vanop school.


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik kijk arrogant als mensen mij arrogant aan kijken ;]

    (...)
    jaah he idd zoon kind zit bij mij in de klas ,, zij moet egt ALLES weten en daarom vertelt niemand haar dus wat^^ en dan gaat ze weer zijken:S(duivel)

    XXX


    Nou bij mij op school is iedereen zowat dus zo,, en ze moeten mij altijd hebben, omdat ik stil ben en ni uit me zelf iets aan hen ga zeggen xD Waarom zou ik, ze gaan toch nooit me vrienden worden o_0

    als er meiden voorbij lopen die denken dat ze elke jongen kunnen krijgen, en alles zijn :P

    haha ofzo geen idee eigelijk

    xx

    Het schijnt dat ik arrogant kijk als ik over straat loop of op de bus zit. :')
    Ook als iemand/iets me niet aanstaat, als ik pissed off ben, tijdens een discussie, …


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Eigenlijk nooit.
    Ik kijk mensen wel vaak vies aan. omdat ze vies zijn. maar dat is anders x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Elke dag 8D Want arrogant is my middle name x] Nee, gewoon als'k slecht gezind ben.

    Altijd,
    die blik heb ik van mijn pa geëerfd(thanks dad >.<)

    Nouu, als een jongen uit mijn klas zegt; "o, wat lelijk ség'" (Met iets wat ik heb gedaan) Dan kijk ik pissig terug en zeg grijnzend tegen hem; "Nee, neem jou dan; jíj hebt pas iets goeds gedaan" Hij had toen nog niks gedaan ^^ Ooh, nu ik terug kijk naar deze tekst hier, is dit heel vaag :s


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room