• Mijn allernieuwste SA is nu ook in het Engels te lezen, mochten jullie nieuwsgierig zijn;
    http://xmups.deviantart.com/art/Wake-me-up-when-September-ends-105704538
    Love,,
    Mups(H)

    PS. Ik heb er erg mijn best op gedaan goed Engels te produceren, (en heb een oudere jongen die goed engels kan via MSN gevraagd het te checken, maar heeft niet veel tijd dus is niet vaak onine :() maar als je fouten ziet, wil je dat dan aub melden? (A)

    Ik vnd hem vet mooi (:

    En ik zag niet direct fouten (:

    Yaaay, dankje <3

    woow. im so fucking confused. hoe moet ik het lezen? like.. als een verhaaltje.. sort of.. of.. als een lied?!


    The economy is suffering, let it DIE!

    woow. im so fucking confused. hoe moet ik het lezen? like.. als een verhaaltje.. sort of.. of.. als een lied?!
    Als een verhaal xD maar de song moet je tussendoor gewoon meelezen xD

    (...)Als een verhaal xD maar de song moet je tussendoor gewoon meelezen xD

    aha thanks. k las hem. kreeg kippenvel door de laatste zin. zegt genoeg dont u think?


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    aha thanks. k las hem. kreeg kippenvel door de laatste zin. zegt genoeg dont u think?
    x'D
    Ik voel me vereerd :D :$

    (...)x'D
    Ik voel me vereerd :D :$

    Lol x'D
    ik zag het zo voor me.. -lotte heid- maarja..
    zo.. van steeds dat stukkie van greenday. dat dat gewoon zingend enzeu van dat lied was. en dat t dan stopte. en iemand die zinnen zij.. so.. las ik het in me hoofd zegmaar.. nja


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Lol x'D
    ik zag het zo voor me.. -lotte heid- maarja..
    zo.. van steeds dat stukkie van greenday. dat dat gewoon zingend enzeu van dat lied was. en dat t dan stopte. en iemand die zinnen zij.. so.. las ik het in me hoofd zegmaar.. nja
    Jaa, dat kan wel kloppen =)

    Ik vind hem echt heel mooi. Ik zag voor zo ver geen fouten hoor. Echt geweldig stuk.


    Your make-up is terrible

    Yaaay!
    Yentl - 3
    Eventuele fouten - 0

    xD

    Dankjee <3

    Ik gaa hem lezen, zal ook wel reactie achterlaten *heeft nog Deviant acc, dat ze bijna niet gebruikt..*


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Yaaaay!!!
    *gaat kijken of ze al react heeft*:D