• 1. Ik wil GEEN ruzie in dit topic.

    Back to the point. Waarom nemen sommigen de dingen die ik zeg zo verkeerd op. Daarnet ook ik werd meteen aangevallen gewoon omdat ik iets zei. Ik mag toch zeggen wat ik wil zeker? En jaa, nu ben ik pist.

    dude weetkveel xD ik vind het sowieso al dom dat mensen worden aangevallen in topics omdat se hun mening geven. dat geeft maar weer is aan hoe kinderlijk sommige users zijn.


    We can only learn to love by loving.

    met je eens..je mag zeggen wat je wilt!
    khad laatst ook al ruzie met iemand omdat ik een negatieve reactie had bneergezet en dr rest almaal positief. Begonnen al haar vriendinnen me aan te vallen!! idioot gwoon! en daarn had ze zelfs een topic gmaakt over mijn reactie:O alsof ze nog nooit een negatieve reactie had gehad..had ze waarschijnlijk ook nietxD
    echt zoow dramamens..maar ke ben het dus met je eens;)


    Music is my drug, I need it all the time!

    komt cker door mij reactie ?

    Nja Dan zeg ik nu eerlijk
    Sorry Ik heb je niet pissig willen maken,
    maar als de reden eronder staat waarom iemand die topic niet kan schrijfen, Is het wel een beetje onnozel om te zeggen van, Waarom kan ze zelf dit topic niet openen ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Heb ik ook gehad, ze wouden m'n nek omdraaien! x')
    tuurlijk mag je zeggn wat je wilt^^
    dat zijn gewoon mensen die wat 'uitvliegerig' zijn ofzo? ik word ook snel kwaad maar niet hier.. achja laat ze maar doen wat ze niet laten kunnen,Toch?^^

    x.


    we're just misguided ghosts

    Wat heb ik gemist!?^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    komt cker door mij reactie ?

    Nja Dan zeg ik nu eerlijk
    Sorry Ik heb je niet pissig willen maken,
    maar als de reden eronder staat waarom iemand die topic niet kan schrijfen, Is het wel een beetje onnozel om te zeggen van, Waarom kan ze zelf dit topic niet openen ;)

    Zoals ik daar al zei; toen ik die reactie plaatste stond die reden er nog niet onder. Anders had ik nix gezegd.

    Wat heb ik gemist!?^^

    Niet veel.

    (...)
    Zoals ik daar al zei; toen ik die reactie plaatste stond die reden er nog niet onder. Anders had ik nix gezegd.

    Ow sorry had Ik niet gelezen;)

    Ma iig , k heb je dus niet pissig willen maken :)

    friendjes :)?


    I solemny swear i am up to no good

    sommige durfen niet eens hun eigen mening te zeggen. ;O


    it's cool to know nothing.

    (...)
    Ow sorry had Ik niet gelezen;)

    Ma iig , k heb je dus niet pissig willen maken :)

    friendjes :)?

    Was niet direct door jou was al voorheen een beetje pist en toen werd ik pissiger.
    Idd, friends.

    (...)
    Was niet direct door jou was al voorheen een beetje pist en toen werd ik pissiger.
    Idd, friends.

    hoe schattig =')


    we're just misguided ghosts

    (...)
    Was niet direct door jou was al voorheen een beetje pist en toen werd ik pissiger.
    Idd, friends.


    Gelukkig :D

    Wnt ruzie hebben Op Q is niks aan XD


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    hoe schattig =')

    whahaha