• Voor een schrijfwedstrijd moest mijn klas van mijn leerkracht Nederlands een verhaal schrijven, ieder appart (mijn verhaal staat trouwens op Q http://www.quizlet.nl/serie/16926/belindastarsdagboek)
    En maandag hebben we de punten terug gekregen, ik dacht echt dat gaat echt niet goed zijn, en ik heb helemaal als laatst moeten wachten omdat mijn verhaal helemaal van onder zat >.<
    Als ik het vast krijg merk ik dat ik een 10 heb, Ik: oh tof een 10. Een paar seconden later. Ik: aaaah ik heb een 10. Jah mensen ik ben traag van begrip
    Hebben onze verhaaltjes wel terug moeten af geven omdat hij ze nu gaat inzenden
    En mijn verhaaltje is gebaseerd op de Titanic

    Jah sorry wou het gewoon laten weten.

    Hebben jullie ook al zo is en verhaaltje moeten schrijven van jullie leerkacht voor een wedstrijd of zo??


    Live life limitless.

    gehehe ^^
    leuk x]


    Love the way you hate me.

    Jah dat is goed héa Lies xD Ik zei al dat ik 'm goed vond en je vast een goed cijfer zou krijgen! En nee, ik heb nie zulke wedstrijden, maar heb vandaag wel een verhaaltje voor de lol ingeleverd. Borrowed Angels, staat ook op mn profiel, maar die had je al gelezen vlgns mij. Voor Lies dr wedstrijd was die, met die liedjes :P

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    bofkont -_-'' wij krijgen nooit schrijfopdrachten...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    bofkont -_-'' wij krijgen nooit schrijfopdrachten...


    wij ook niet :[


    Love the way you hate me.

    en mijn nl leraar is een pedo .....
    en ik bn zn lievelingetje o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    en mijn nl leraar is een pedo .....
    en ik bn zn lievelingetje o.O


    :O wrm is hij nog leeraar dan ? ><


    Love the way you hate me.

    Ieuw jah :O


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle