• Okeee. Ik zit zo hard in de sh_t nu.
    Ik heb dus zo'n 7maand geleden een jongen leren kennen op internet. Hij is een soort van internetliefje. En, ik heb een foto van hem op computer staan. Ik vertrouw hem echt enzo, dus niet afkomen dat het gevaarlijk kan zijn. Ik geloof hem, hij is eerlijk. Dat voel ik gewoon.
    Maar nu. Heeft een paar weken geleden mijn broer die foto gezien. Oke, na lang aandringen heeft hij toch z'n mond gehouden tegen m'n ouders. Maar nu heeft m'n mama die foto ook gezien! En ze wilt me de hele tijd uithoren!
    Als ze erachter komen dat ik hem van de een of andere chat ken, wordt ik nog làng gestraft. En als Bart (die jongen) weet dat mijn ouders het weten, gaat hij écht pissed off zijn.
    Wat moet ik nu doeeeeen?! :'(
    Ik wil wel eerlijk zijn, maar ik ben bang om vreselijk gestraft te worden én dat ik hem dan uit m'n msnlijst moet gooien. Ik wil hem niet kwijt, hij betekent zoveel voor me...
    Alsjeblieft help me...

    x


    One man's fun is another's hell.

    Zeggen dt je dat plaatje van internet hebt en je die ergens voor nodig had.
    Zeggen dt je hem in het echt kent.
    ? xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja probeeer gwn te zeggen dat je die gast niet kent xD ^^ of dat da het lief is vn je beste vriendin ^^


    Your Butt is Mine!

    Zeggen dt je dat plaatje van internet hebt en je die ergens voor nodig had.
    Zeggen dt je hem in het echt kent.
    ? xd

    Hm ja, ik zou kunnen zeggen dat ik hem van het een of ander concert ken ...
    Maar mijn ouders kennende, blijven vragen stellen tot ze precies weten wie hij is en zo, waar hij woont, ...


    One man's fun is another's hell.

    Ja probeeer gwn te zeggen dat je die gast niet kent xD ^^ of dat da het lief is vn je beste vriendin ^^

    Het lief van m'n beste vriendin, hm nee, m'n ouders kennen mijn vriendinnen ook... en de ouders van m'n vriendinnen...
    Aaah fack... waarom IK toch weer?! ;(


    One man's fun is another's hell.

    Tja, het is toch altijd het beste om eerlijk te zijn. Het is niet leuk en ook niet gemakkelijk, maar uiteindelijk komt de waarheid toch wel uit. En tegen die tijd doet het al heel wat meer verdomde pijn voor degenen die erachter komen.
    xXx <3


    FML

    (...)
    Hm ja, ik zou kunnen zeggen dat ik hem van het een of ander concert ken ...
    Maar mijn ouders kennende, blijven vragen stellen tot ze precies weten wie hij is en zo, waar hij woont, ...

    Dan zeg je;
    "Ja zeg,ik weet ook niet alles he"


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    En tegen die tijd doet het al heel wat meer verdomde pijn voor degenen die erachter komen.

    Hoe bedoel je?


    One man's fun is another's hell.

    Zeg tegen je ouders dat dat een of ander lid is van ene nieuwe band ofzo? x'D
    Die je opgezocht had of weet-ik-wat. x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn probleem is,


    ik kan ab so luuuut niet goed liegen :X


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Hoe bedoel je?


    Stel, het is alweer een aantal maanden verder en je moeder komt erachter dat je gelogen hebt over die jongen, dat je um via een chatprogramma kent. Dan gaat dat haar echt pijn doen. En als ze dan ook nog te weten komt dat je broer het wist en er niets van heeft gezegd, is dat dubbelop zoveel pijn.

    Ouders zijn nou eenmaal bezorgd over hun kinderen. Of ze nou jong of oud zijn of ze nou harstikke braaf of harstikke rebels zijn, ouders zijn en blijven bezorgd. Dat is omdat ze zoveel van hun kinderen houden. Instinctief gaan ze dan allerlei vragen stellen als ze bv. een foto van een jongen zien die ze niet kennen.

    Eerlijkheid duurt het langst.

    xXx <3


    FML

    (...)

    Stel, het is alweer een aantal maanden verder en je moeder komt erachter dat je gelogen hebt over die jongen, dat je um via een chatprogramma kent. Dan gaat dat haar echt pijn doen. En als ze dan ook nog te weten komt dat je broer het wist en er niets van heeft gezegd, is dat dubbelop zoveel pijn.

    Ouders zijn nou eenmaal bezorgd over hun kinderen. Of ze nou jong of oud zijn of ze nou harstikke braaf of harstikke rebels zijn, ouders zijn en blijven bezorgd. Dat is omdat ze zoveel van hun kinderen houden. Instinctief gaan ze dan allerlei vragen stellen als ze bv. een foto van een jongen zien die ze niet kennen.

    Eerlijkheid duurt het langst.

    xXx <3


    Je hebt gelijk ..
    Maar, ik wacht tot hij terug op msn mag van z'n pa (de arme jongen had een slecht rapport), en dan ga 'k het er nog even met hem over hebben.

    Iig, heel erg bedankt iedereen ^^
    x


    One man's fun is another's hell.

    (...)

    Je hebt gelijk ..
    Maar, ik wacht tot hij terug op msn mag van z'n pa (de arme jongen had een slecht rapport), en dan ga 'k het er nog even met hem over hebben.

    Iig, heel erg bedankt iedereen ^^
    x


    You're so very welcome en succes, hunn!!

    xXx <3


    FML

    (...)

    You're so very welcome en succes, hunn!!

    xXx <3

    Thankyou ^^


    One man's fun is another's hell.