• Heb jij dit ook? Dat gevoel, dat je iemand niet wilt kwetsen?
    Of nee, iemand niet kán kwetsen, of dúrft te kwetsen? Puur omdat je bang bent dat je diegene kwijtraakt? Dat gevoel ken ik.

    Ik durf de waarheid niet onder ogen te zien, voor niemand niet. Bang, dat het allemaal in één keer over kan zijn, alles. Het leven, de wereld, alles, echt alles.


    -

    jup;
    ik heb een ontzettende stalker. Alleen ik kan haar gewoon niet de waarheid vertellen. Ik kan haar niet zeggen dat ik haar niet mag en dat het niet egt fijn is dat ze me overal in nadoet.


    I am an idiot, I move.

    inderdaad.


    -

    Ja, dat ken ik. Ik hou dingen altijd veel te lang voor me, waardóór ik juist mensen kwijtraak o_o


    Mew <3

    Dat kan ik me ergens wel voorstellen, en al helmaal als je al eens op zo'n manier iemand hebt moeten verliezen. Maar het leven is zoals het gebeurd.. veel kun je er niet tegen inbrengen ben ik bang..

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jup Ik ben verliefd op mijn beste vriend en een paar weken geleden zei hij dat hij me leuk vind en ik met me domme kop zeg nee omdat ik bang ben om hem kwijt te raken Nu telkes als ik hem zie of bij hem ben voel ik me zo stom, maar ik durf het hem niet te zeggen omdat ik bang ben dat hij boos wordt >.<


    You can never wear to much black

    Ik heb dat ook vaak maar je moet weten dat als je het niet vertelt en ze komen er daarna achter, dan zijn ze nog erger gekwetst want dan denken ze dat ze zijn voorgelogen. Het best is dat je het gewoon meteen vertelt, en dan kan je nog hopen dat ze het je vergeven.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.