• want ik ben binnekort jarig [duurt nog een maand mr boeie] en al die lui beginne nu al te vrage wat ik wil hebben en ik weet niks

    dus iemand ideetjes watk kan vrage ?


    We can only learn to love by loving.

    Als je fan van TH bent, kun je die nieuwe DVD, Caught On Camera vragen. Of kleding. En doe anders gewoon bonnen of geld. Is altijd leuk, kun je er zelf wat leuks van kopen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    geld,cd's,...


    I need you like a heart needs a beat

    Mij ontmoeten is een leuke kadoxD

    Vraag een Laptop ofsoxD

    Mij ontmoeten is een leuke kadoxD

    Vraag een Laptop ofsoxD


    ^^ ja man geef me jouw maar + candy canes in een grote doos xP

    en ik heb al een laptop ? xP


    We can only learn to love by loving.

    Als je écht niets weet, vraag dan gewoon geld, dan kan je zelf iets gaan kopen! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    cd bons :d


    I see sunset in your eyes

    (...)

    ^^ ja man geef me jouw maar + candy canes in een grote doos xP

    en ik heb al een laptop ? xP


    Ooh dan weet ik niksxD

    Ik verpak mezelf wel in een doos als je jarig bentxD

    Maar vraag gewoon geld;)

    een fotoschoot. dat heb ik een keer gekregen, oh en ik heb ook al eens zo'n verwendinges gekregen voor met mijn vriendinnen echt zalig.


    Lost in your eyes.

    Mij ontmoeten is een leuke kadoxD

    Vraag een Laptop ofsoxD

    Mwaha, als ik een laptop vraag noemen ze me zot. Ik krijg altyd iets vn 20 euro vn myn ouders fzuu , sommige jare krijg ik zelfs niets van mijn ouders. Maar mijn moeke is natuurlijk altyd super lief en geeft altyd iets vn 200 euro, maha, een laptop zou ze niet geven omdat myn ouders altyd zagen dat ik te veel achter de pc zit en dn ga ik er nog meer achter zitten, zou zij denken; denk ik. Achjaaa;D


    Some people make the world special just by being in it

    CD , of Money ?? ^^

    Of een KOMKOMMER ?? ^^ x3.


    A. ikmisje.