• Ik moet na de kerstvakantie met een vertrouwenspersoon op school gaan praten. Ik zit er heel erg mee, want ik vind het onzin en ik haat praten tegen nieuwe mensen.

    Iemand al ervaring ermee?

    Ik heb het nog steeds. De vrouw waarmee ik praat is heel aardig, ik kan echt goed met haar overweg.
    En ze bijten je heus niet. Als je het echt niet wilt, doe je het toch niet? Niemand kan je dwingen..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mijn ouders zijn dus dit jaar gescheiden en dan moet ik met mijn mentor gaan praten, want dat is dan mijn vertrouwenspersoon. Laat dat nou net mijn meest gehate docent zijn...
    Op zich valt het wel mee. We hebben ook andere mensen op school rondlopen die vertrouwenspersonen genoemd worden. Daar kiezen ze meestal wel de relaxte leraren voor. Eentje die een beetje ruimdenkend is. Dus dat valt in principe wel mee. Je moet je gewoon niet laten opfokken door zo'n persoontje dan komt het wel goed.
    Ik denk ook altijd: ach het zijn maar woorden die samen een verhaal vormen. De gebeurtenissen zelf zijn erger dan het verhaal, dus heb ik over het algemeen niet zo moeilijk met praten tegenover mensen die ik niet ken.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.