• umum. ga ik weer (: ik héb gehoord dat volgend weekend heel anders gaat worden in het weer dan nu. Bij mij is het fucking warm en ga ik dood van de hitte. Maar volgende week blijkt dat het 17 graden wordt, en dat de kans op regen groter is. Best klote, want ik ga er 13 Juni al heen.

    Dan nog wat; ik hoorde dat de Jeremy's het voorprogramma doen, en ik ben daar niet blij mee. Oké ik kom voor th, maar zet dan ook een leuke band in het voorprogramma. Ik hoef geen vuilnismensen te zien zingen, kan ik net zo goed naar me buurman en vragen of hij even wilt zingen, heb ik hetzelfde geluid.

    Nog iets; Mensen van quizlet even een Q op je hand ++ je naam van quizlet. Doe ik ook, dus dan zie je of iemand van quizlet is, en misschien wel diegene waarmee je altijd heb gepraat, zonder dat je weet hoe die gene eruit ziet.

    Dan nog iets; Ik vind Bill's kapsel übergeil, en de mensen die vinden dat het een wijf is, SUCK ON!!

    (doeg)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    WTF iedereen gaat ;'D Behalfe ik xD -_-'' ik wil ook man :O in princiepe (xD) heb ik al een kaarte...het enige probleem is : mijn ouders zitte met een kind van 2 weken en kunne me dus niet brengen en halen -_-''...en me vriendin mag ook niet :O...dus....-_- xD


    trein,bus,metro ?


    bus is niet zo handig.. die *** dingen staken al weken


    Je moet worden wie je bent.

    ik woon niet ver van Nijmegen en miss kan ze met mij mee. ik weet niet zkkr hoor.


    hoe laat ga jij een vrijdag ong ?


    Vrijdag? umum ik denk na etenstijd. dus dan.. umum ben ik daar ong. 8/9 uur ofzo.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    WTF iedereen gaat ;'D Behalfe ik xD -_-'' ik wil ook man :O in princiepe (xD) heb ik al een kaarte...het enige probleem is : mijn ouders zitte met een kind van 2 weken en kunne me dus niet brengen en halen -_-''...en me vriendin mag ook niet :O...dus....-_- xD


    trein,bus,metro ?


    bus is niet zo handig.. die *** dingen staken al weken


    ja hé?
    echt abnormaal.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Die Q moest toch op je bovenarm? xD


    Let the Night embrace you

    ik woon niet ver van Nijmegen en miss kan ze met mij mee. ik weet niet zkkr hoor.


    hoe laat ga jij een vrijdag ong ?


    Vrijdag? umum ik denk na etenstijd. dus dan.. umum ben ik daar ong. 8/9 uur ofzo.


    oke dan ben ik er al 6 uur xD