• Lees de titel,
    Val jij op het uiterlijk of het innerlijk ?


    Some people make the world special just by being in it

    innerlijk is het meest balangrijke vind ik.. maarja het oog wil natuurlijk ook wat leuks he :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Innerlijk, maar ik kijk ook wel een beetje naar uiterlijk. [:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Let's be honest...
    Het eerste waar je op let is toch uiterlijk (buiten als het al lang een vriend van je is ofzo x'D)
    Dus uiterlijk. innerlijk vind ik ook belangrijk, maar een jongen moet er voor mij nog steeds mooi uitzien, en iets hebben, iets uitstralen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    > verplaatst naar 'relaties' ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Beide :')


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik denk innerlijk, maar ik weet neit want ik ben volgens mij nog nooit verliefd geweest ;p

    Same Here XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Uiterlijk is de eerste indruk. Al zou die enge gotic van mn school nog zo aardig zijn, ik zou nooit met hem gaan praten xD
    Gelukkig heeft mn vriend zowel zn uiterlijk als innerlijk mee;)


    I want my bloody cheese now!^^

    eerst uiterlijk,daarna innerlijk...
    want als ik iemand niet ken,en die persoon vind ik er nie mooi uitzien,zal ik nooit op hem afstappen,en diens innerlijk kan nog zo mooi zijn,ik zal het dan nooit weten,omdat ik er niet op zal afstappen...


    everybody needs a song.

    beide


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    geen iedee ik ben nog nooit verlieft geweest,
    best wel stom eigenlijk. ik wil ook verkering


    the garden where an angel lives

    het innerlijke is eigenlijk belangrijker maar de eerste indruk is ook belangrijk dus zeg ik ook dat allebei belangrijk zijn...
    heb jammer genoeg nog nooit een vriend gehad maar wil er wel 1...en wel NU(sorry, ben een beetje melig aan het wordenxD)
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eigenlijk innerlijk. Want als ik verliefd ben dan vind ik hem ook meteen knap ^^


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Evenveel.. inderlijk wel een beetje meer.. cuzz.. je wil geen agresieffe bulldog ofso ?


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    allebei wel een beetje ofzo..
    maar als ik verliefd ben dan vind ik hem eigen altijd wel knap enzo. :3

    Euuh.
    Innerlijk&Uiterlijk.
    Aangezien niemand mijn Vorige vriendje knap vond... Toch net iets meer het Innerlijk.


    We could Be the talk across the Town. ♥