• Ik vind dat Tokio Hotel vakantie nodig heeft. Als je durft te vragen waarom dan kan ik je nek we omdraaien en je ogen op een hoop foto's van hun plakken. Ze zien er niet uit. En over dat topic van Eva van dat ze misschien playbackten, daarvan vind ik dat ze voor minder zouden playbacken. Wie is het met mij eens?

    Edit;

    Ik ben ook anti-THmanager. Want die heeft hun zo een contract gegeven maar de jongens zijn te dom geweest om die te tekenen.

    Enya Unwritten heeft gesproken.

    Ik ben het met jou eens!
    Ik vindook dat ze ff rust nodig hebben van al die fans Die om hun hoofd staan te gillen,Moet je zien hoe vermagerd ze zyn. Ze hebben egt rust nodig ;)

    x


    Sometimes it's best not to care.

    misschien wel ja


    I see sunset in your eyes

    Jaa!
    Je hebt helemaal gelijk!
    Als je ze op foto's ziet,
    Zie je echt helee dunne mensjess!
    En dat is neit omdat ze zoveel hebben gesport!:O
    Dus ze verdienen echt rust!
    is toch niet normaal die maneger!:O
    xx.


    i can't pretend you're nothing special

    Tokio Hotel moet terug komen naar Europa, zo overleven ze het niet :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Tokio Hotel moet terug komen naar Europa, zo overleven ze het niet :'3

    Als ze in Europa zijn hebben ze nog atlijd geen vakantie. Want dan gaan die fans hun opeisen ze moeten op een verlaten eiland zitten.

    Egt wel dat ze vakantie nodig hebben O_O

    Ik bedacht me zo'n 3 maanden geleden al dat ze vakantie nodig hadden¬¬


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Ik ben net met je eens schat!
    Ik vind ook al heel lang dat ze rust nodig hebben.
    Wat mijn topic betreft je weet wat ik er van vind van dat playbacken.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben het totaal met jou eens.
    TH verdient rust!
    Bijv.: Bill kreeg precies dezelfde ziekte als Jan Smit. Jan Smit heeft een half jaar rust gekregen en gehad. Bill maar iets van 2 of 3 weken!
    Ik had het er op de fandag nog over met een meisje, ze verdienen vakantie..!!


    bla bla bla

    Tokio Hotel moet terug komen naar Europa, zo overleven ze het niet :'3


    Ik ben het ook met jou eens. Sinds ze in Amerika zijn, gaan ze er steeds slechter uitzien. Ik vind dat ze nu rust moeten nemen, goed rust en dan gewoon in de EU moeten blijven.
    Ik heb ook gehoord dat ze wel heel graag naar hier terug willen komen, maar dat dat niet gaat want ze staan onder contract. Als ze dat verbreken moeten ze een heel hoog bedrag betalen wat niet te betalen valt!

    Ik heb gesproken (x'D)


    bla bla bla

    (...)
    Als ze in Europa zijn hebben ze nog atlijd geen vakantie. Want dan gaan die fans hun opeisen ze moeten op een verlaten eiland zitten.

    Onbewoond eiland is idd de enige oplossing :P
    Ze zijn gewoon té bekend geworden om op de meeste plaatsen nog deftig vakantie te hebben. Maar dat hebben ze idd zeker nodig. Ik bedoel, zo'n stressleven, op hun 19-21e nog maar!
    Of ze moeten naar Chine op vakantie of zoiet :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik bedacht me zo'n 3 maanden geleden al dat ze vakantie nodig hadden¬¬

    Dat wist ik ook al langer hoor dan vandaag. ><

    Ja je hebt gelijk, ze hebben like een maand 'niets' gedaan en zijn weer naar Amerika gegaan, like, ze moesten er maar drie dagen echt zijn, en jup die drie dagen zijn volgens mij voorbij >.o', ach ja, het is maar dat we het hun niet kunnen opleggen wat ze moeten doen anders waren ze al lang op vakantie en like, onder de meeste nooit naar Amerika gegaan...


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je kan nu wel zeggen dat ze vakantie moeten nemen maar dat beslissen ze zelf. Dit soort topics hebben geen nut want uiteindelyk bepaalt TH of ze door willen gaan of even een break nemen.


    I can't keep myself and keep you too.

    Je kan nu wel zeggen dat ze vakantie moeten nemen maar dat beslissen ze zelf. Dit soort topics hebben geen nut want uiteindelyk bepaalt TH of ze door willen gaan of even een break nemen.

    Hun maneger beslist dat vooral.