• http://nl.tinypic.com/view.php?pic=zmz1xv&s=3

    Jajaja, het bewerken is alleen mislukt ¬¬

    Ik vind hem wel supermooi hoor:O

    (yeah)

    Deze word nu zeker ook verwijdert? -zucht-

    Mooi gedaan :D (Y)

    Deze wordt niet verwijderd, want dit is een topic waarin je andere mensen net zo goed de gelegenheid geeft om hun kunsten te laten zien. Of tenminste, dat neem ik aan. ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Deze wordt niet verwijderd, want dit is een topic waarin je andere mensen net zo goed de gelegenheid geeft om hun kunsten te laten zien. Of tenminste, dat neem ik aan. ;)

    Maaaaaar (Ja ik begin weer ¬¬)
    Die wannabe gangsta topic was ook een kunst.
    Hij was namelijk heeel origineel. :cheer:

    Ik heb hem niet gezien, dus ik kan daar niet over oordelen. :Y) Maar als je me in een pb stuurt wat erin stond, zal ik kijken wat ik eraan kan doen. Als het echt onrechtvaardig is verwijderd, dan zal ik de andere mods erop aanspreken. (Hoofd-zeikmod heeft gesproken :Y))


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik heb hem niet gezien, dus ik kan daar niet over oordelen. :Y) Maar als je me in een pb stuurt wat erin stond, zal ik kijken wat ik eraan kan doen. Als het echt onrechtvaardig is verwijderd, dan zal ik de andere mods erop aanspreken. (Hoofd-zeikmod heeft gesproken :Y))

    Weetje? Laat het ook maar zitten. Het is misschien jammer, maar om daar op elk topic over te gaan kibbelen is ook niet echt gezellig. ¬¬

    En Niksel ziet hem weer niet -_- kutlaptop

    En Niksel ziet hem weer niet -_- kutlaptop

    Stoute laptop. ;o

    En Niksel ziet hem weer niet -_- kutlaptop

    Stoute laptop. ;o

    Let's poke it? xD

    Ligt het misschien aan je internet of explorer ofzeu?
    -kijkt of ze m kan zien-

    @ElmoAttack: Ja, dacht ik ook, maar jij begon weer, zei je zelf. :P Maar ik houd er nu ook over op, heb de andere net gesloten...


    De foto is verder best mooi heur. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ligt het misschien aan je internet of explorer ofzeu?
    -kijkt of ze m kan zien-

    @ElmoAttack: Ja, dacht ik ook, maar jij begon weer, zei je zelf. :P Maar ik houd er nu ook over op, heb de andere net gesloten...


    De foto is verder best mooi heur. ^^

    Jajaja (A)

    Ik poke firefox wel ff

    Lag dus aan internet explorer xD Met Firefox kan ik hem wel zien, en hijs uber <3 Als ik een bril had, en die niet op zou zetten, was hij serieus net echt! *Niet gemeen bedoelt he:P*

    Lag dus aan internet explorer xD Met Firefox kan ik hem wel zien, en hijs uber <3 Als ik een bril had, en die niet op zou zetten, was hij serieus net echt! *Niet gemeen bedoelt he:P*

    -devilLaugh-