• Ja, egt waar!!
    Zoon kind van school, kan der ogen niet van me afhouden, en ook eens, niet, niet over me praten.
    Gister had ik Gala, van sgool. en we stonden in het begin aan een tafel, en zij aan een andere tafel. dus zij loopt al Wemo naar me te roepen enzo.
    Gaan ik en Chantou(elmoXdevel) Saampjes op de foto. gaan ze er voor staan..
    Dus mijn vriendin al meteen. ''Kijk! ze wil met je op de foto!!'' enzo.. En ze zat ook de helle tijd te kijken. want ik kan geen stap zetten, of haar ogen waren alweer in me rug gebrand..
    En ik en Chan, gingen ook voor de leuk,, Sloowenen toen,, zag ik haar egt zo kijken, en ook gewoon het helle lietje door, is ze blijfen kijken o.o
    en ook gewoon, als we normaal aant dansen waren.. ik ergerde me egt zooo dood he!!


    Dunno ><

    Waarom wil je nie zggn dat ze haar bek moet houden ze noemt je wemo?


    sh*t zooi als ze op mij was had ik haar zo in het gezicht geslagen eerst schelden met woorden en dan op die gene zijn!


    Get a life loser of lover!!

    Overwin je angsten xD
    En ga er na toe scheld haar is flink uit en dan zal ze je wel met rust laten :')


    I need you like a heart needs a beat

    Waarom wil je nie zggn dat ze haar bek moet houden ze noemt je wemo?


    sh*t zooi als ze op mij was had ik haar zo in het gezicht geslagen eerst schelden met woorden en dan op die gene zijn!

    OMdat ze eng is o.o
    En Jullie denken dat ze op me is..
    Ik heb nog helemaal niks gezegt..


    Dunno ><

    Mwaha, raar kiend ;D
    x

    vind ik ook :D

    Als ze nog een scheld moet je terug roepen; Kindje, hoe meer je scheld hoe slechter je bij in het daglicht komt te staan of om het in makkelijke taal te zeggen; Never nooit zal ik op jou zijn zoals jij op mij bent.