• Daar ben ik dus nog niet uit o.ô?
    Gawd. Ik ga dus maandag tot donderdag naar Parijs. En eerlijkgezegd heb ik er niet veel zin in. Ik had me er echt op verheugd veel tijd door te kunnen brengen met mijn vriend, maar dat zal dus nog een week moeten wachten.. =/ Die ga ik te erg missen ofzo :'] But yeah, naast mijn gezeur, nog meer gezeur,
    Wat neem ik mee?
    Like.. Zal ik mijn ugly maar wel super comfi snowboots achtige gevallen aantrekken, of gewoon all stars, of nog even snel een paar leuke pumps shoppen? [ik heb over het algemeen weinig moeite met daar op lopen] En zal ik gewoon wat jurkjes meenemen, of gawd, gewoon shirts enzo? Ik weet niet wat nou belangrijker is. Er goed uitzien of dat het lekker zit? o_x Ja, dit lijkt nergens over te gaan, maar ik heb normaal dat als ik een paar dagen van huis weg ga ik áltijd iets bij me heb wat totaal onhandig is. Dus nu ga ik er een keer over nadenken, lijkt me een goed plan.
    So, yeah, help?
    Thanks alvast. o=
    XXes.


    Mew <3

    Doe van beide wat? :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Doe van beide wat? :')

    Van beide wat wordt waarschijnlijk mijn hele klerenkast, en dat ga i8k dus nooit in een koffer krijgen :']


    Mew <3

    (...)
    Van beide wat wordt waarschijnlijk mijn hele klerenkast, en dat ga i8k dus nooit in een koffer krijgen :']

    Nou dan zal ik even een lijstje maken :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mée een idee hebben ^^

    You van beiden 2 kiezen dat je het graagste ziet en dat mee nemen ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Neem zowieso 2 lange broeken mee. Een jurkje. Een sweater/vest. 2 Shirts met lange mouwen. En een hempje. Trek je all-stars aan als je erheen gaat en neem je snow boots mee. En een pyama. Zo :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    gewoon rustig relaxt een lijstje maken,,
    als je niet zeker weet of je iets bent vergeten dan laat je iemand naar je lijstje kijken.
    zodat je zeker weet dat ik niks ben vergeten,,
    en als je veel gaat lopen kunnen all stars ook pijnlijk worden met lopen, het beste is gewoon een paar gymen en pumps kun je altijd voor de zekerheid meenemen.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    woot, bedankt. :]


    Mew <3

    neem het nodige mee , en wat extra..
    wat je leuk vind neem je mee , wat je niet leuk vind niet
    Wt je nodig vind neem je mee en wat je niet nodig vind niet...

    ik denk dat je heel veel moet gaan lopen..
    dus neem schoenen mee waar je lang op kan lopen ;)


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ja daswaar _O_ snowboots dus.. ;P


    Mew <3