• Nieuw Ideetje, jaja ^^
    Het wordt een Robert Pattinson lovestory en is misschien wel wat standaard, dus ik heb heel veel ideetjes en verbeteringen enzo van jullie nodig =) Zodat hij standaard-af wordt ^^
    Here We Go:
    (...)is een meisje die alles heeft. Ze heeft een leuke familie, leuke vrienden en een leuk leven. Ze flirt graag en op een dag ontmoet ze (...), een echte player, maar hij stelt haar altijd op haar gemak. Maanden gaan voorbij en op een dag komt er aan het licht dat hij alles deed om met haar naar bed te gaan, dat hij haar gewoon gebruikt heeft. (...) kan het niet meer aan en wil weg, weg van haar leven en al de problemen waar (...) voor gezorgd heeft. Haar ouders zorgen ervoor dat ze naar haar tante & nonkel in Amerika kan om alles eens op een rijtje te gaan zetten. Wordt haar leven daar beter of blijft alles hetzelfde en krijgt ze (...) nooit meer uit haar hoofd?

    Need:
    Goed?
    Zou je hem doen?
    Namen Meisje/Jongen:
    Titel:

    Ja [.]
    Nee [.]
    [Plz, wees eerlijk!]


    What you see, is what you get.

    Okwééj, niet goed dus? Mensen, als jullie hem niet goed vinden, mogen jullie dat owk altijd zeggen hoor! Damn --"


    What you see, is what you get.

    Goed? Jahh

    Zou je hem doen? Jahh,je mOet hem maken,anders,euhm,Ontvoer iCk jOu xD

    Namen Meisje/Jongen: Lindsey *Ego xD*

    Titel: Weet niet xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Goed?: Ja zeker wel!

    Zou je hem doen?: Ja want ik verveel me x']

    Namen Meisje/Jongen: Meisje; Michelle x']

    Titel:
    - Could I ever forget him: 'The player'? [vertaling; Kan ik hem ooit vergeten: De player?]
    - Could I ever forget that boy? [Kan ik ooit die jongen vergeten?]
    - Could I ever forget him? [Kan ik heb ooit vergeten?]
    - I've lost my trust in you! [Ik verloor mijn vertrouwen in jou]