• Een vriendin en ik waren laatst in Incasa, we kwamen daar nog een meisje die we kende samen met een gewone vriend van haar, mijn vriendin heeft dus al een vriendje maar wij vonden hem beide hartstikke sexy, en nu... nu gaat zij morgen bij acro van hem kijken [/hij zit op turnen] Ik vind dit echt zo gemeen van haar! Ze vroeg wel of ik mee wilde maar ik zei; hij ziet me al aankomen! Ik bedoel we kennen elkaar amper, maar zij is best wel een meisje die iedereen vrienden noemt waar ze een minuut mee heeft gepraat.[/bij wijze van spreken]

    Ach laat haar toch

    Ja dag, haar laten gaan! Ze heeft een vriendje hoor, en ik ben single en ze weet dat ik hem hartstikke leuk vind! En zij zegt toch de hele tijd Leo [haar vriendje] is toch lekkerder...

    Ja dag, haar laten gaan! Ze heeft een vriendje hoor, en ik ben single en ze weet dat ik hem hartstikke leuk vind! En zij zegt toch de hele tijd Leo [haar vriendje] is toch lekkerder...
    Het kan toch geen kwaad om haar te laten gaan? Als zij het verpest voor zichzelf en haar vriendje is dat haar eigen probleem. Je kan er toch weinig aan doen.

    (...)Het kan toch geen kwaad om haar te laten gaan? Als zij het verpest voor zichzelf en haar vriendje is dat haar eigen probleem. Je kan er toch weinig aan doen.

    Ik bedoel het niet voor haar, ik bedoel als ze het verpest bij haar eigen vrienndje is dat haar probleem ik heb der vaak genoeg gewaarschuwd, maar ik voel mezelf nu zo kut omdat ze hem voor me neus afpakt!

    (...)
    Ik bedoel het niet voor haar, ik bedoel als ze het verpest bij haar eigen vrienndje is dat haar probleem ik heb der vaak genoeg gewaarschuwd, maar ik voel mezelf nu zo kut omdat ze hem voor me neus afpakt!
    Maar dan zou je zelf ook gewoon moeten gaan. Wat maakt het uit dat je hem net kent. Het is je kans.

    ga gwn mee
    en miss klinkt het way hard maar als er iets gebeurt tussen hun kan je dat altijd nog aan haar vriendje vertellen en tegen die jonge zegen dat ze al iemand heeft enzo
    en miss kiest hy voor jou als je mee gaat en als je nooit mee gaat leer je hem waarsgijnlijk nooit kennen dus grijp je kans en ga mee!!!


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Maar ze gaat kijken naar acro? Das nog niet meteen vreemdgaan ofzo? Kan toch gewoon vriendschappelijk zijn, nee?
    Enja, ik zou meegaan hoor xp Waarom ook niet? Leer je hem misschien wat beter kennen. Ik denk nou niet dat je vriendin van plan is je voor te zijn ofso :P als ze al een vriendje heeft.
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    laat haar gewoon!


    love is dead and dead is love

    (...)
    Ik bedoel het niet voor haar, ik bedoel als ze het verpest bij haar eigen vrienndje is dat haar probleem ik heb der vaak genoeg gewaarschuwd, maar ik voel mezelf nu zo kut omdat ze hem voor me neus afpakt!

    Aber.. das toch niet zeker? Ze gaat alleen met hem mee naar turnen. En ja, als zoiets gebeurt kun je er niks aan doen. Like I always say: Geen hand vol met jongens, maar een land vol.
    Dat zei mn moeder tegen mij naar mn break-up


    No growth of the heart is ever a waste