• Háái Q.
    Ik heb een nieuwe serie. Zou je hem eens willen proberen?
    Am en Charley zijn een tweeling. Ze zijn elkaars tegenpolen. Zoals het vrolijke en de duisternis. Zelfs hun uiterlijk is anders. Als je hen samen zou zien zou je niet denken dat ze zussen zijn en zeker geen tweeling. Am heeft blond haar en grijze ogen en Charley heeft zwart haar en groene ogen. Hun muziekstijl, kledingstijl… eigenlijk alles is tegengesteld. Ze kunnen elkaar dan ook niet uitstaan. Maar als Am op een dag plotseling sterft heeft Charley het moeilijk. Een deel van haar hart en ziel is verdwenen, ook het evenwicht tussen het vrolijke en het duistere deel van hun is niet meer in evenwicht. Nu is er enkel het duistere over. Iedereen die te goede vrienden met Charley wordt sterft. Dus gaat ze opzoek naar iemand die deze leegte kan vullen, de leegte die Am heeft achtergelaten en ook het evenwicht terug in orde kan brengen. Zo komt ze bij Tokio Hotel en dan vooral bij Tom. Toen ze naar een foto van hem keek wist ze dat hij de persoon was die haar kan helpen. Er is maar 1 probleem. Hoe kan ze hem ontmoeten?


    http://www.quizlet.nl/quiz/259178/heavenamphell-1/

    x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Origineel? Ja zeker weten maar iets wat zweverig
    Doen of niet doen? Ja,het kan.
    Titel is goed en makkenlijk

    Origineel? echt wel!
    Doen/Niet doen? Zeker doen!
    Wat vind je van de titel? Great!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Origineel? echt wel!
    Doen/Niet doen? Zeker doen!
    Wat vind je van de titel? Great!


    Girl, je neemt me de woorden uit de mond!


    You move me ......... Kurt

    Orgineel
    Doen
    Goed^-^

    Deel 1 is er.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker