• Mijn vriendin wil een nieuwe Serie. Maar ik had een idee, en zij zelf ook. Welke vinden jullie het leukst?
    Idee van vriendin:
    nou, je vorige vriend 'Danny' was een loverboy. En je zit al een half jaar door hem in de prostitué enzo.. En dan op een avond komt Tom langs, als klant zegmaar. Dan loopt 'ie langs al die hokjes enzo. En bij jou blijft ie dan staan. Gewoon omdat je zo jong bent enzo. En dan wil je hem naar binnen lokken, maar dan val je flauw. Dan rent Tom daar naarbinnen, en helpt je enzo. Dan komt Danny binnen, en dan gaat tom weg. Maar hij krijgt je niet uit zijn hoofd. Dan zoekt ie je op in je appartement. En dan worden jullie vrienden enzo. Dan helpt ie je te ontsnappen uit die wereld, en dan kan je een tijdje bij TH onderduiken. Maar dan word Tom verlieft ;d

    Idee van mij:
    Je hebt een relatie met Tom. En je beste vriendin, is een soort van uitvinder, en heeft ook een lab. Op een dag heeft die beste vriendin een nieuwe uitvinding, en vraagt ze jou als eerst om te komen kijken. Smiddags ga je naar haar lab. En ziet een gloednieuwe TIJDMACHINE staan. Je mag hem uitproberen, en gaat 5 jaar verder de tijd in. Maar daar zie je afschuwlijke dingen. Het gaat uit met Tom. En hij doet allemaal dingen. Je wil so snelmogelijk weer de tijdmachine uit, en als je der uit bent, ren je het lab uit. Terug naar huis, naar Tom. En vanaf toen, probeer je er alles aan te doen, om het over 5 jaar, niet zo te laten gaan. Maar probeer je Tom te houden, als JOUN vriendje.

    KIESKIESKIES
    BITTE? (aaaa).
    xje,


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    1e
    dúh.
    ik verzin gewoon de BESTEEEEEEE :A.

    x. lvoeyouuABF.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    2e :$


    We'll still love each other, forever and always. <3

    beiden?
    maar ikz ou het in zij/hij vorm of ikvorm schrijven en niet in jij/je vorm 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ze zijn allebei genius :D


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    2e :X


    I am an idiot, I move.

    2e, ik vind de 1e een beetje on-origineel.. niet dom bedoelt.:X


    You move me ......... Kurt

    2.

    1e.

    2de lijkt me leuker :X

    maar 1e lijkt me ook leuk hoor :)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    2de,, die vink orgineler ><


    Crack a bottle

    2e

    1 is seg maar

    Onorigineel xD


    We can only learn to love by loving.

    2e


    Think before you act.

    Goh, ik ben gewoon geniaal :]
    HAHAHAAHA XD.
    neegrapje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    2de!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    2e