• Ja, het klopt. Er stond 'Deze user is niet meer actief.' En om speculaties en roddels even te voorkomen zal ik even uitleggen waarom.
    Ik ben een weekend niet of nauwelijks op Quizlet geweest en ik heb me in maanden niet meer zo goed en gelukkig gevoeld. Voordat ik mod werd kreeg ik al gezeik over me heen, en dat werd alleen maar erger toen ik mod werd. Dagelijks kreeg ik te maken met mensen die me uitscholden en me letterlijk doodwensten. En dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
    Ik heb gewoon even rust nodig en ik wil tijdens de feestdagen geen gezeik aan mijn hoofd. Zeggen dat ik geen moderator spul meer doe helpt niet, want steeds weer krijg ik berichten met vragen en meldingen.
    Op dit moment zie ik dit als enige oplossing.
    Het spijt me als ik hiermee mensen teleurstel of kwets, maar het is tijd dat ik eens neem in plaats van geef. Tijd dat ik mezelf eens op de eerste plaats zet en tijd dat ik voor mezelf kies in plaats van er altijd voor anderen te zijn.
    Voor de komende 3 tot 4 dagen zal mijn account dan ook niet meer bereikbaar zijn. Ik wil even tijd doorbrengen met mijn familie en tot rust komen.
    Dank u.
    X.


    Bored.

    Nou alles op je gemakje kind
    ik vind het stom dat iedereen zo tegen je zeikt
    je bent kei lief gewoon
    en dat vond ik al voor je mod was
    Zalig Kerstmis btw =)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?