• Oke, ik heb dus weer een gigantische puist zo dat kleine deeltje boven je lipjes en onder je neus, wetek veel hoe je het noemt.
    zo gigantisch issie, niet, want ik heb hem opengekrabt enzo

    maar weet iemand hoe je een op twee urrtjes kunt laten weggaan , want strakjes ga ik weg, en ik wil daar neit met een puist staan. ?


    I see sunset in your eyes

    Gwn wat make -up over ?! x)


    A. ikmisje.

    omg, zaag is nie over 1 puist

    ik sta vol!

    men ma gaat zo'n spul halen in de apotheker en dat werkt prima bij mij na 2 of 3 dagen zijn ze bijna helemaal weg !

    sowieso uitknijpen, en dan op je vinger spugen en dan op je puistje doen.
    had ik een keer gelezen want speeksel is bacteriedodend, en haalt het rood uit je puistje, daarna gewoon foundationen want ik denk niet dat ie na 2-3 uur helemaal weg is.


    what does not break me, makes me more strongly

    1) Mensen met een pony, krijgen zo ie zo, meer 'kans' hebben meestal meer puistjes, dan wanneer je geen pony hebt.

    2) dingen erop smeren verstop je je porien, en zo ontstaan ook puistjes. als je dus dingen eropgaat smeren word het alleen erger.

    3) uitknijpen is niet altijd een oplossing. je kan er later een grove huid aan overhouden. als je weet wat voor type huid je hebt, weet je waar je aan toe bent. dus kom daar eerst achter, mocht je het nog niet weten,.

    4) Het ligt min of meer al in je 'genen', de een heeft er wel last van de ander niet, verder kan je het soms ineens krijgen door stress, slaap te kort, veel te veel chocola. (de lichter de chocola, de vetter XD ) of door de overgang van winter, zomer, zomer winter.

    enzovoort.

    Tandpasta helpt idd, maar alleen als je hem nog niet uitgeknepen/opengekrabt hebt. Het droogt je puistje uit en na een tijdje is het weg :)
    Het ziet er alleen wel een beetje debiel uit om met een tandpastahoofd rond te lopen, maar ja xD


    I clicked my heels and wished for you.

    Hahahaha.

    'ik koop geen clearasil!
    -oh nee?
    -'nee
    -ik heb iets beters!
    -oh wat dan?

    *tromgeroffel*

    TADAAA!


    ULTRASNELDROGENDETANDPASTA!

    riight.

    Naar de huisarts gaan en het met stikstof laten behandelen, wel snel zijn :]


    No growth of the heart is ever a waste