• heeft Fairytail een serie gemaakt met Broken (xTUBBYTOAST) in de hoofdrol ^^
    En nu moeten jullie hem wel maken hea *smeekoogjes*

    De 15jarige Broken is een regelrechte ramp voor haar omgeving. Grote bek , Ego, stijl ze heeft het allemaal. Ze is populair ,en doet waar ze zelf zin in heeft.Zowat Iedereen is bang voor Broken ,zelf haar leraren. Met andere woorden: Een echte Bitch dus ^^
    maar dan komen er een paar Canadese uitwisselings studenten op de school van Broken.Waaronder de 17-jarige Jason. Jason word meteen opgenomen in een vriendengroepje van de school, maar wanneer hij Broken ziet valt hij meteen voor haar. Wanneer hij de verhalen over haar hoort besluit hij haar te vergeten. Maar dat gaat nog niet zo makkelijk met iemand die altijd maar op zoek is naar de Spotlights..


    http://www.quizlet.nl/quiz/260484/killer-queen-1/

    Wel maken hea (flower) En een reactie achterlaten bitte[à]


    Crack a bottle

    Maken die Shit ö


    when words fail, music speaks.

    BROKEN IS MINE GRRR..
    Maar toch ga ik de serie doen (A) (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BROKEN IS MINE GRRR..
    Maar toch ga ik de serie doen (A) (:

    Dat kan niet wnt se is al mijn aller beste vriendje ;$ En en en , AFBLIJVEN!! Ik vind dat broken helemaal van mij alleen is (A) [/egoïstisch]


    Crack a bottle

    (...)
    Dat kan niet wnt se is al mijn aller beste vriendje ;$ En en en , AFBLIJVEN!! Ik vind dat broken helemaal van mij alleen is (A) [/egoïstisch]

    Ik ben miss queen universal Arrogant &nd Egoïstisch. Dus tegen my kan je niet op, want dat kunnen de mods ook niet. En Broken is MYN hartvriendin wáánt wy zyn verbonden. -Trekt shirt omhoog en laat zien dat onze harten aan elkaar vast zitten-
    Ghegheghe! (duivel)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik ben miss queen universal Arrogant &nd Egoïstisch. Dus tegen my kan je niet op, want dat kunnen de mods ook niet. En Broken is MYN hartvriendin wáánt wy zyn verbonden. -Trekt shirt omhoog en laat zien dat onze harten aan elkaar vast zitten-
    Ghegheghe! (duivel)

    PUH ,, BROKEN is en blijft MIJNES !!
    Jij hebt Merel al (A) En en en ,, broken is het meeste mij wnt wij sijn telepatisch met elkaar ,,Lkkr puh!


    Crack a bottle

    (...)
    PUH ,, BROKEN is en blijft MIJNES !!
    Jij hebt Merel al (A) En en en ,, broken is het meeste mij wnt wij sijn telepatisch met elkaar ,,Lkkr puh!

    ZE ZYN ALLEMAAL VAN MÓÍ! EN DIE MÓÍ BEN IK x'D! &ND IK HEB DE RECHTER EEN FORMULIER IN LATEN VULLEN DAT ZE DE MYNE IS!
    MAAR JE SERIE IS GEWELDIG (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hunny's
    blijven we on topic? anders moet dit ding potdicht! ö


    when words fail, music speaks.

    (...)
    ZE ZYN ALLEMAAL VAN MÓÍ! EN DIE MÓÍ BEN IK x'D! &ND IK HEB DE RECHTER EEN FORMULIER IN LATEN VULLEN DAT ZE DE MYNE IS!
    MAAR JE SERIE IS GEWELDIG (:

    MAAR IK BEN EGOISTISCH INGESTELD EN IK KAN NIET DELEN EN NICOL IS NIET MEER MIJN VRIENDJE EN DAAROM MOEST IK EEN NIEUWE EN TOEN HAD IK BROKEN EN IKKE NIET WILLEN DELEN DUSS SOEK MAAR IEMAND ANDERS DAN MAG JIJ BROKEN NAA MIJ
    En dat weetik ,,ik heb hem geschreven hea(A)


    Crack a bottle

    Guy's
    als Rose weg is ben ik van fairytail, als Fairytail weg is ben ik van Rose, als jullie samen online zijn ben ik van allebei ;D hoef je maar een beetje te delen, punt
    nu weer on-topic aub


    when words fail, music speaks.

    JEEJ!
    Maar ff.. IEDEREEN DEZEGEWELDIGE SERIE OVER ONZE BROKEN DOEN! <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ^_^
    ja IEDEREEN DOEN NUNUNUNU! <3


    when words fail, music speaks.

    DOEN BOEM BOEM BOEM x) Moest ff
    ALS JULLIE HEM NIET DOEN DOET JULLIE HART.. Tik..Tak.. BOEM x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ghehe ;D old name girl, old name


    when words fail, music speaks.

    IK WEET HET!
    ALS JULLIE DEZE SERIE NIET DOEN KRYGEN JULLIE GEEN TOAST WAAR EEN TELLETUBBIE OP LIGT! x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    xD tis geen teletubbie maar een teringtubbie XD


    when words fail, music speaks.