• Like ,ik klikte op actiefe topic en toen d8 ik,jonge die pagina hebk eerder gezien wnt like alles selfs de aantallen was het selfde als ik een paar weken geleden zag duss ik klik op het bovenste topic en ook al die reacties enseu had ik al gezien O.o
    En ik heb wel vaker Deja VU , Maar like eerst weet ik niks meer ,Maar dan denk ik opeens : WHoaa ,,dit heb ik al een eerder gedaan,OF dit heb ik al eens gezien..
    En dat vind ik best wel eng eigenlijk O.o (A)


    Crack a bottle

    Een deja vu is iets raars, ik had het laatst ook een lange. En die was echt weird.

    Een deja vu is iets raars, ik had het laatst ook een lange. En die was echt weird.

    ik wil geen Deja Vu's . Ik heb ook al fantasie vriendjes ,., 3 ,Jimi Edward en Evan ,,en hun praten engels ,,En dan moek ook engels praten terwijlk dat amper kan maar anders verstaan hun mij niet O.o maar ik kan niks aan hun doen wnt se sijn der gewoon >< En hun zijn mijn vriendjes (A) Maar ik vind het al eng dat ze like echt voor mij lijken ,omdat ik soms als ik bang ben ook gewoon tegen hun,,niks duss eigenlijk,aankruip fseu ><
    EN dan hoef ik niet van die gare dejá vu's dernaast xD


    Crack a bottle

    Ik heb soms ook Deja Vu's. Het lijkt wel of ik iets heb gedroomt, bijv dat ik naar een vrouw kijk en daarna naar een auto (BIJV xd) En dan paar dagen later gebeurd het me ook echt en dan krijg ik een Deja Vu gevoel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb heel vaak deja vu's. |:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nooit gehad

    en misschien maar beter zo


    I see sunset in your eyes

    Heb ik laatst ook gehad.
    Ik ging dus naar een concert [SIMPLE PLAAAANN;D;D], en ik had een paar weken daarvoor dus een droom. Ik was op dat concert, en stond helemaal vooraan. Kids in Glass Houses kwam op, maar niet met de normale zanger. Dat was dus al weird... x'] Een paar dagen later ondekte ik een nieuwe band; Go:Audio. Ik vond die zanger dus al leuk, en tja.. dan ga je plaatjes opzoeken. Ik ging dus zo zoeken, en guess what; Ik herkende hem!;o Was het dus de zanger vn mijn droom.. Serieus, ik wilde toen ff gillen... x_x


    Underdog, just look at the mess you made.

    weetje!!

    ik droomde een keer iets

    en een half jaar later ofzo

    gebeurde dat

    weetje hoe freaking eng dat was

    heb ik wel vaker...

    @GoAudio,
    Da's eeeenggg Ö

    Voor mezelf x3,
    ik weet niet of ik dat ooit gehad heb, ik ben daar te vergeetachti voor --' !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    dat heb ik de laatste tijd heeel vaak :O
    dat gebeurt er iets en dan denk ik : w8 nu gaat ze dit of dat doen, En dat gebeurt dat ook O_<


    don't Worry...Be gay.

    ik had er zo een in de les echt freaky , me lerares vroeg iets aan men gebuur en ik kon dus helemaal haar vraag voorzeggen en zen antwoord , ook al was het nie juist. EN ik wist PRECIES hoe ze erop zou reageren , echt zot


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    @GoAudio,
    Da's eeeenggg Ö

    Voor mezelf x3,
    ik weet niet of ik dat ooit gehad heb, ik ben daar te vergeetachti voor --' !

    KIJK! Ik ben zelfs de 'g' bij vergeetachtig vergeten! x3
    Okaaaay, verry on-topic maar ja..


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb zo vaak Deja vu dat het intussen normaal is voor mij x]


    Everything means nothing, if I ain't got you.