• jeweetwel, bijna oud 'n nieuw. wie van jullie gaat vuurwerk kopen en watvoor?? ('ndhoeveelongeveer)[A']

    nou ik en m'n broer kopen veeeel (86eur0 ;p(vanmnoudersgekregen,morgenophalen:D)


    Geen woorden, maar daden.

    (...)
    haha ik heb bijna alleen maar rotjes en al dat knalvuurwerk ^^

    Ik ook, naar mijn mening heb je er de meeste lol aan; siervuurwerk is erg duur en je kan het ook wel van anderen zien. Misschien kan ik van anderen wel een pijltje meepikken maar ik heb het er niet voor over om er zelf voor te dokken
    Gierigheid..


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Wij maken daarmee altijd 'taartjes': rotjes allemaal met de lont naar elkaar, de hele hap aansteken en wegrennen. Er tussen in wat voetzoekers en wondertollen gooien en de boel springt alle kanten op ^^
    Als je voetzoekers gebruikt raad ik mensen wel aan om je ergens achter te verschuilen x]
    Ja ik ben een rund
    Haha, je bent een rund als je met vuurwerk stunt x'D

    Bij mij in de wijk gooien ze die dingen altijd in het water en dan onploffen die dingen in het water. Heel creepy =|

    Wij maken daarmee altijd 'taartjes': rotjes allemaal met de lont naar elkaar, de hele hap aansteken en wegrennen. Er tussen in wat voetzoekers en wondertollen gooien en de boel springt alle kanten op ^^

    Als je voetzoekers gebruikt raad ik mensen wel aan om je ergens achter te verschuilen x]

    Ja ik ben een rund


    haha jaa dat doen wij ook! en ook gewoon 'nieuwe dingen' uitproberen (rotjes en kanonslagen in een tennisbal toen en dichttapen en dan dat lontje in de fik steken (A))


    Geen woorden, maar daden.

    (...)Haha, je bent een rund als je met vuurwerk stunt x'D
    Bij mij in de wijk gooien ze die dingen altijd in het water en dan onploffen die dingen in het water. Heel creepy =|

    Dan staat je morgen wat te wachten aangezien het nu overal vriest. Ik durf ervan op aan dat mensen geheid met vuurwerk en ijs zullen experimenteren :']
    *staart quasi onschuldig naar zichzelf en fluit*


    No growth of the heart is ever a waste

    uhm wij kopen vooor 800 euro vuurwerk een de straat is rood dan :$


    Some angels have no wings.

    (...)
    Dan staat je morgen wat te wachten aangezien het nu overal vriest. Ik durf ervan op aan dat mensen geheid met vuurwerk en ijs zullen experimenteren :']
    *staart quasi onschuldig naar zichzelf en fluit*
    Ik ben beniewd :]

    Dan staat je morgen wat te wachten aangezien het nu overal vriest. Ik durf ervan op aan dat mensen geheid met vuurwerk en ijs zullen experimenteren :']

    *staart quasi onschuldig naar zichzelf en fluit*


    mn broer is dat van plan met dat ijs en vuurwerk xD.


    Geen woorden, maar daden.

    uhm wij kopen vooor 800 euro vuurwerk een de straat is rood dan :$
    WTF? Dat is like zo duur 0.o

    uhm wij kopen vooor 800 euro vuurwerk een de straat is rood dan :$

    Sodeju. Bij ons echt niemand, elk rotje moet ik uit eigen zak dokken. Stel saaie pieten in de familie -zucht-


    No growth of the heart is ever a waste

    uhm wij kopen vooor 800 euro vuurwerk een de straat is rood dan :$


    wow, wel erg veel! mijn oom koopt ook altijd ront de 700/800 euro.


    Geen woorden, maar daden.

    niks (:

    K vind vuurwerk dom en eng(A)


    Alleen romeinse kaarsen zijn leuk <<--- Jaaaaa :D

    Wij gaan met dit jaar bij mensen uit onze straat eten, en dan mogen we altijd een kwart van hun vuurwerk afsteken en zij hebben altijd heel veel. Mijn ouders kopen nooit vuurwerk :( naja alleen een paar dingen dan, maar dan gaan wij (mijn zus en ik) dus altijd even naar die mensen, echt lol

    Wij gaan met dit jaar bij mensen uit onze straat eten, en dan mogen we altijd een kwart van hun vuurwerk afsteken en zij hebben altijd heel veel. Mijn ouders kopen nooit vuurwerk :( naja alleen een paar dingen dan, maar dan gaan wij (mijn zus en ik) dus altijd even naar die mensen, echt lol


    haha jaa zo heb je toch nog lol van vuurwerk ^^. ik mocht vorig jaar nog niks kopen maar toen jatte ik al vanlles van mn broer (A)


    Geen woorden, maar daden.

    Wij gaan met dit jaar bij mensen uit onze straat eten, en dan mogen we altijd een kwart van hun vuurwerk afsteken en zij hebben altijd heel veel. Mijn ouders kopen nooit vuurwerk :( naja alleen een paar dingen dan, maar dan gaan wij (mijn zus en ik) dus altijd even naar die mensen, echt lol
    Als het een kwart van heel veel is dan is het toch nog steeds veel :P

    (...)
    wow, wel erg veel! mijn oom koopt ook altijd ront de 700/800 euro.

    Er was iemand die koopte voor 600 euri in Duitsland, werd op de terugweg gepakt >.<
    Ben je nog duurder uit.


    No growth of the heart is ever a waste