• ik heb een jongen op msn. al 1,5 jaar ufzo. en hij wil miss voor een dag naar eindhoven komen, .. ik kan hem echt vertrouwen. en weet ook dat geen vieze vent is. en hijs zo sweet. en hij heeft me ook echt in mijn zware tijden gesteund enz.
    maar ik wil zo graag bij hem zijn enz. maar hoe zeg ik da ech op een mooie speciale manier.
    xxxx


    So Wrong, It's Right <3

    Sorry, geen idee...heb jammer genoeg geen ervaring met zulke dingen:S


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zeg het bij het afscheid. En dan vraag je zo mooi; "Wil je blijven slapen??" Dan zal hij wel jaa zeggen. Hoop ik toch voor jou.

    hellow..
    ikkuh daar wel ervaring mee hebbuh!
    ikkuh jou ff vertellen dat je je niet te gek moet maken over hem, k begrijp hijs geweldig maar als hij héél ver weg woont zul je hem niet al te vaak zien..mjaaz dat snap je self wel;)
    uhm miss. kun je iets zeggen in de trant van wat je hier hebt gesegd! x'] zeg m gwn wat je op dat moment voelt.

    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    Idunno, spreek nooit af met die jongens al willen ze het en weet ikd at ze geen een of andere gore vent zijn. I don't like strangers! :Y)


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Idunno, spreek nooit af met die jongens al willen ze het en weet ikd at ze geen een of andere gore vent zijn. I don't like strangers! :Y)


    je weet nooit sekers of ie in het egt ook zo is


    love is dead and dead is love

    > verplaatsing naar 'relatie' ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou hem gaan meeten, ik had hetzelfde, en die jongen heb ik nu 2x gezien -gister voor de 2e keer- en we zijn nu een soort van stel dus ^^. Good luck :Y)


    I don't need words to feel those lips.