• Dit zei een fan over het liedje 'Reden' van TH,
    its based on Tom's one-night-stand with a girl. she shows up to Tom's hotel room and she asks him if they can talk. eventually it turns in to something COMPLETLY diffrent and they end up having sex.(big shooker, huh?) the next moring they talked about everything they where GOING to talk about the night before. then she leaves and Tom never heard from her agian...for all we know anyways. thats basically it. then Tom tells Bill and the whole band about what happened and they wrote a song about it.
    Bron: Youtube, http://www.youtube.com/watch?v=JWPDPKXk-bs&feature=related

    Richtig oder Falsch? (Volgens mij verkeerd geschreven x'D)


    Tears are crashing out of my eyes

    Iemand enig idee? x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik weet het niet...XD

    Andwoord er eindelijk iemand, weet ik en jij nog niks x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    weet niet


    We can only learn to love by loving.

    Lol, niemand weet het x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ze zeggen dat het wel zo is. (Joh,echt) Maar het kan ook een mooi verhaaltje zijn om zijn imago op te krikken en een mooi verhaal achter het hele nummer.


    Music is the new sex

    weet het ook niet


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Das volgens mij waar hoor...


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Lol, ik zou het wel lomp vinden x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    vertaling? -kijkt hopeloos-


    you are no greatest love but disappointment in my life

    vertaling? -kijkt hopeloos-

    Het komt erop neer dat TH dat lied heeft geschreven omdat Tom een one-night-stand had waar hij ineens geen contact meer mee had, het gaat dus over het liedje 'Reden'


    Tears are crashing out of my eyes

    Nou, dat kan niet, like, Tom heeft never een one-night-stand gehad, you know, it's just zijn imago in de band ^-^


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Reden betekent 'praten', dus dan zal het wel een hele rare weg gaan. En dat 'don't disturb' in het tweedse couplet is waarschijnlijk gewoon om te praten.
    Heel veel meiden hebben dat ervan gemaakt, en zetten dan filmpjes op youtube dat de ene doet alsof diegene Tom is en dán gaat het over sex enzo. Maar daadwerkelijk is het niet zo.


    -

    Zou het niet weten ö?


    I don't need words to feel those lips.

    Ik zou het eigenlijk helemaal niet weten!?
    O_o


    Listen to what we're not saying..