• ..(Titel)

    ik zet subiet wel als ik terug ben van Elke xp
    Maar wat hebben julie dus gedaan ? =D


    All was well.

    Wel... *denkt* Een groot gat O.O Nee grapje ^^
    Ik heb kest gevierd bij mijn familie met kadootjes ^^ En daarna ben ik naar Naomy geweest om lol te maken voor 5 dagen fozo. Gister was ik naar meeting... En dat was het xD


    Your make-up is terrible

    5 dagen niks. Toen feestje van vriendin en bleven er 2 'vriendinnen' slapen. Dus die waren er de volgende dag nog. Toen weer 3 dagen niks. Toen oud en nieuw, toen naar oma, de volgende dag ruzie met vriendin en vanmorgen opgepast en morgen ga ik zwemmen (:

    zo. x'd


    -

    Niets, alleen gaan werken want ik had huisarrest voor mijn navelpiercing :|


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik heb Kerstmis gevierd bij familie xp
    en ik heb cadeautjes gekregen ^-^
    en dan oud en nieuw bij 'vrienden' dan opgebleven tot 6.00 u. s'morgens =3
    en gisteren ben ik gaan schaatsen en dan bij vriendin blijven slapen en vandaag naar een vriendin van mijn mama gegaan =)

    x.


    All was well.

    ^^ Nixen,siek sijn,logeren,naar twilight,shoppen,logeren,naar twilight again,op visite,visite krijgen,k3 film kijken

    en nog wat hw afgemaakt


    We can only learn to love by loving.

    Behalve kerst en oud en nieuw vieren. Heel weinig. Ik ben naar Antwerpen geweest, en heb de rest van mijn tijd opgemaakt aan huiswerk maken, ik moest nog 3 werkstukken maken.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    bijna niks, es gaan schaatsen, es naar vrienden geweest met een hele groep, nieuwjaar gevierd, nog es naar men famillie geweest, een vriendin late kome, véél gebeld met een vriend..en veel pc :) en da is het zowat x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Geslapen. Geinternet. TV gekeken. Gegeten. Gedronken. Geslapen. xD
    En nog eens geslapen. Veel geslapen dus. Winterdip. :P
    Oh ja, ik heb ook nog Geshopt. En bloed laten prikken in het ziekenhuis. (lol)
    xXx <3


    FML

    kerst+oud en nieuw+verjaardag vieren,
    verder slapen en niks gedaan:P


    I am an idiot, I move.

    feestdaagn vieren + kadootjes krijgn + Ruzie maken met mn liefje + lekker depri zitten wezen + ruzie maken met mn ouders + liefje maakt het uit tss ons + nog meer depri dus + 'm nog altijd graag zien + hij geeft zijn fout toe + blijft toch depri + maakt nog meer ruzie mt ouders
    en Voor de rest internet + Ftoos Trekkn


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Geheh jullie allemaal voor school gewerkt en ik gezgd van Fuck School xp


    All was well.

    Vervelen ;D
    En naar oostenrijk geweest,
    Wezen skien =DD
    - en 6 mac's bezocht -
    - Voelt zich dik XD -
    - Ookal heb ik daar niks gegeten XD -

    Ik Wil skieën wezen =3

    So Meet Me Under The Mistletoe, Let's Fuck! <3 ^-^


    All was well.

    veeeeel, kerstmis gevierd, kerstmis gevierd, oudjaar gevierd, nieuwjaar gevierd, nieuwjaar gevierd, gaan shoppen, gaan shoppen, naar de ciné geweest, nog es naar de ciné geweest, nele is gekomen, gaan fitnessen, pakjes uitgepakt, me verveel, me verveelt, me nog eens verveelt, aan Simon zitten denken, en geslaapt =D


    Some people make the world special just by being in it

    2x naar Bedtime Stories in de bios geweest, Aimee <3 Die film xD
    1x met Vader, Moeder, Broertje.
    1x met m'n vriend ;]


    Caution first, always.