• Vulkaan Yellowstone staat op ontploffen >.<
    En er wordt verwacht dat door die ontploffing er misschien een tweede ijstijd komt :]En dat is niet zo prettig x]
    Dus misschien gaan we wel dood ;o
    Maar misschien ook niet x]
    Misschien blijft hij wel stil tot 21/12/2012 :]
    But oké, dat wou ik dus even melden :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Er zijn toch een heleboel dingen over het vergaan van de wereld?
    Ik weet niet hoe hard dit klopt, maar dat van de Maya's (op 21 december 2012) vind ik dikke zever.
    En je maakt mij bang door dat allemaal te zeggen x'D
    Maarja, gelukkig wonen wij in Europa (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hé, gaan we dood? O.O
    Cool. :'D

    Nouja, we gingen anders toch dood aan kanker of zoiets door de gsm en die shit.
    Waarom dan nu niet?


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Dat kan niet!! >,<
    Want mij werd er verteld dat op 21-12-2O12 3 dagen donker gaat worden en dat de wereld gaat vernieuwen! En juist op 24 dec, kerstmis avond gaat de zon terug komen.. Maar wat is de vulkaan Yellowstone


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Broer, nieuws, vader :]
    +
    Wetenschappers wisten allang dat dit zou gaan gebeuren, omdat het wel eens eerder is geweest x]
    Maar anyways, jullie hoeven jezelf toch geen zorgen te maken, omdat het waarschijnlijk zo is [dus niet zeker] & als het wel zo is, is het alleen Amerika die eraan gaat [/aardig ben ik]

    ja het is amerika maar ja:P


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    je maakt me hier serieus mee bang wist je dat O_o

    Je woont toch niet in Amerika dus je hoeft je nergens zorgen over te maken...

    Ôo


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)

    In Yellowstone park ergens in Amerika.


    Nou dan zijn al die ik-haat-Amerika-blij-omwille-van-Tokio Hotel-mensjes ook weer blij dat Amerika weg is, like, ik geloof niet dat het iets aan Europa zou doen :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Nou dan zijn al die ik-haat-Amerika-blij-omwille-van-Tokio Hotel-mensjes ook weer blij dat Amerika weg is, like, ik geloof niet dat het iets aan Europa zou doen :'D

    Dan zou de lava denk ik toch eerst over de oceaan moet stromen en denk niet echt dat dat zal gebeuren... Tenzij dat die vulkaan de verste spuwer ter wereld heeft en alle lava in Europa terecht komt.. x'D
    But I don't think so.. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Dan zou de lava denk ik toch eerst over de oceaan moet stromen en denk niet echt dat dat zal gebeuren... Tenzij dat die vulkaan de verste spuwer ter wereld heeft en alle lava in Europa terecht komt.. x'D
    But I don't think so.. :'D


    :'D Nou ik zie een vulkaan nog niet over de oceaan spuwen of zo hoor


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik denk dat hij al ontploft is, want ik heb het namelijk zooo koud x3


    We'll never be as young as we are tonight

    ik dacht juist dat als Yellowstone zou uitbarsten dat de aarde dan zou ontploffen. Naja, bij beiden gaan we allemaal dood.


    I am an idiot, I move.

    Wetenschappers berekenden dat de vulkaan onder Yellowstone Park ongeveer iedere 600 000 jaar tot uitbarsting komt en dat de laatste eruptie alweer 640 000 jaar geleden is... Een nieuwe uitbarsting zal vrijwel zeker een groot deel van Noord-Amerika verwoesten en, door de grote hoeveelheid as en zwaveldioxide die dan in de atmosfeer terechtkomt, waarschijnlijk een nieuwe ijstijd veroorzaken.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ik denk dat hij al ontploft is, want ik heb het namelijk zooo koud x3

    ik ook.
    ohjee! NU GAAN WE DOOD!
    dan deel ik mijn laatste seconde met jullie, mijn lieve quizletters.
    het was een ontzettend leuke tijd. :3

    ijstijd ?
    ik heb het nu al koud, haha =D


    Some people make the world special just by being in it

    Peops :]
    als de uitbarsting echt hevig zal zijn, zal het Europa wél beschadigen. [binnen ong. twee dagen]
    Er zál en nieuwe ijstijd komen, op de warmste dagen zal het 4 graden zijn [op de koudste -40] je kan voor 5-6 jaar niet naar buiten, en 80% van de bevolking zal sterven.
    And im not kidding.
    Dit is eigenlijk niks om grapjes over te maken, want straks hoor jij bij de 80%


    all I want for christmas is a girlfriend