• nou, de laaste tijd vind ik dat de mensen hier op Q zeer onvriendelijk zijn en denken dat ze het zijn. Oke, ik geef toe, ik ben ook niet altijd even vriendelijk, dat weet ik, maarja, ik probeer wel op myn tellen te letten enzo.
    Maar soms zeggen mensen hier tegen andere mensen die een topic over iets openen.

    Ik vind dit dom, ik vind jou dom,je bent nutteloos.

    je kent dat wel.
    Normaal zou ik hier niet bij stil staan ofzo; maar weet dat je door een kleine opmerking, ookal is ie niet eens slecht of kwetsend bedoeld, mensen toch van streek kunt maken.


    I see sunset in your eyes

    hmm, soms is het wele ens tercht dat je zulke opmerkingen moet maken,

    ik zei soms, niet altyd

    maarja, wel zielig als je die mensen erdan mee kwetst en ze zich slecht gaan voelen


    Icecold fever

    Ik vind toch dat ik me nog prachtig inhoud.,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind toch dat ik me nog prachtig inhoud.,


    Vind ik van mezelf ook (x

    Meestal worden die opmerkingen gemaakt op topics van spammers of echt onnuttige topics dusja meestal is het wel terecht. Maar er zitten wel mensen bij die gewoon minder vriendelijk zijn dan anderen. =]

    Jaa, het is wel zo. Gek genoeg zal er altijd wel iemand zijn die zo'n opmerkingen maakt.><


    -

    begrijpt jou maar jij heb 2 gesloten topics niet meegemaakt talk about De F*cking Users en nog eentje [naamkwijt]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    begrijpt jou maar jij heb 2 gesloten topics niet meegemaakt talk about De F*cking Users en nog eentje [naamkwijt]

    nee, die heb ik inderdaad niet meegemaakt
    en misschien maar beter zo ? ;D


    I see sunset in your eyes

    Idd nu zijn er people die bij topic's gaan zetten 'Oh.. alweer een topic over dit' =.=' Slaat toch nergens op! Zo'n kinderen denken dat ze zelf alles goed doen, en zo'n kinders mag ik niet. 'F*cking Users' sloeg ook nergens op.
    I Mean, kinders op Q worden steeds geweldadiger ofzo. Als iemand een topic maakt waar er al een van bestaat is het meteen 'Hier is al een topic over' of 'Alweer zo'n topic' =.='. Die kinderen kunnen dat topic niet hebben meegekregen. So? Moet het forum dood zijn ofzo?
    -xCOLDskin.


    Maakt niks uit. Serieus?

    begrijpt jou maar jij heb 2 gesloten topics niet meegemaakt talk about De F*cking Users en nog eentje [naamkwijt]

    Bedoel je daarmee dat 2 gelsoten topics veel zijn, de helft van mijn topics zijn gesloten.. Maar oke.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idd nu zijn er people die bij topic's gaan zetten 'Oh.. alweer een topic over dit' =.=' Slaat toch nergens op! Zo'n kinderen denken dat ze zelf alles goed doen, en zo'n kinders mag ik niet. 'F*cking Users' sloeg ook nergens op.
    I Mean, kinders op Q worden steeds geweldadiger ofzo. Als iemand een topic maakt waar er al een van bestaat is het meteen 'Hier is al een topic over' of 'Alweer zo'n topic' =.='. Die kinderen kunnen dat topic niet hebben meegekregen. So? Moet het forum dood zijn ofzo?

    dat bedoel ik dus. Komaan.
    Sommige zeggen gewoon een slotje aub.
    das like ; dnek je dat je beter bent dan my.
    ik like die soort users ook niet echt


    I see sunset in your eyes

    (...)
    nee, die heb ik inderdaad niet meegemaakt
    en misschien maar beter zo ? ;D


    ja beter ook denk ik ;]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    Bedoel je daarmee dat 2 gelsoten topics veel zijn, de helft van mijn topics zijn gesloten.. Maar oke.


    whaha nee dat bedoel ik niet^^
    2 topics die nu [gelukkig] gesloten zijn die j beide niet had willen meemaken

    Supeerroverdrijsterd (A)


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.