• Het is al wat ouder nieuws maargoed om ff bij dit punt stil te staan:

    Ze willen bellen en fietsen tergelijk verbieden. Wat vinden jullie daar nou eigenlijk van? Ik vind dat echt dom. Volgens de smeris is het '''gevaarlijk'' in het verkeer. Ik ben zo'n 20 keer op een dag op de fiets dus zou snel 60 euro boete krijgen. Jzus daarvoor 60 euro? Echt de smeris gaat weer sneu doen hoor!

    Tsah het is zo de smeris kijkt op je neer of ie meer is. Toch?

    Maar nogmaals: Wat vinden jullie hier nou van? Steeds af moeten stappen als je gebeld word? Zo als ik word erg veel gebeld. Dan kom ik nooit thuis dus ik ben al iemand die zich daar niet aan ga houden xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik ga gewoon bellen als ik fiets hoor. Als we een ongeluk krijgen maken we het er zelf naar. En je kan dan nog altijd uitkijken en stuff.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het is al jaren verboden =.=

    o ik dacht dat je zown bel bedoelden waarmee je tring tring doet ><

    dacht al want die moesten eeerst juist ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Het is al jaren verboden =.=

    Het was niet verboden. Het stond paar maand geleden in de krant.

    Ach laat de media maar praten. Ik fiets toch ook zonder licht ( reden: In een kwaaie bui licht gemold xD )? En ik bel toch ook dagelijks op de fiets?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Muziek luisteren op je fiets is al gevaarlijk. Mijn vriende zeggen altijd. JA. iks tond dik voor lul, ik jou naam roepen, reageer je niet. Dan hoor je toch ook geen auto's aankomen. Maarja. Even meer ontopic. Ik vind t bullshit. Als t koud is fiets je ook met 1 hand in je zak. Niet dat ik veel word gebelt, maar ik ga dan echt niet afstappen. ik bedoel. helleu.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik vind dat ronduit belachelijk.
    Een vriendin kreeg op de fiets een smsje van der moeder aan en ze was het aan het lezen en ze had verkeersles, like ; omg


    I see sunset in your eyes

    (...)
    Het was niet verboden. Het stond paar maand geleden in de krant.

    Ach laat de media maar praten. Ik fiets toch ook zonder licht ( reden: In een kwaaie bui licht gemold xD )? En ik bel toch ook dagelijks op de fiets?
    Bij ons wel. Ik word gewoon aangehouden als ik bel op de fiets.

    Scheit aan dat daar ga ik me mooi niet aan houden.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    soms is het wel gevaarlijk maar dat is je eigen risico vind ik XD
    Bellen moet kunnen op de fiets!


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Hu hier wist ik niks van.. Maa k heb ook geen bel want die van mij kuukkelen er altijd van aff.. majja. back to the story.. Waarom is het dan gevaarlijk??


    ...

    opzig, ik snap het wel, maar alsnog die focking juten komen gewoon geld te kort. S: zoon gevoel heb ik, ze willen alleen maar mensen naain en verder doen ze niks, ga toch boeven vangen! :')

    pff, ik vind het onzin!


    Love is in the air'<3

    Bullshit.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik bel zo vaak op de fiets, dus dan zou ik ook al snel een boete te pakken hebben. Maar ik vind het toch wel belachelijk, hoor. Had er al wel eerder van gehoord.
    Nou, ze kunnen dus mooi de pot op. Volgens mij doen de smerissen het zelf ook. En dan willen ze het anderen gaan verbieden? Oh hell naw.
    Besides, op een fiets kun je nog altijd gemakkelijker uitwijken dan in een auto of op een scooter. Vind ik.
    xXx <3


    FML