• Sommige fans van Tokio Hotel vooral van Bill vonden bijvoorbeeld de kleur geel heel mooi xD en nu ze weten dat Bill rood&zwart mooi vind vinden hun dat opeens ook ,,

    ik vind dat nogal dom mynmening

    hoe denken jullie daar over ??

    x


    JustLoveMe!

    Mijn lievelingskleuren zijn al mn hele leven zwart rood en paars, en als Bill's lievelingskleur nu blauw zou zijn dan zou ik da daar ni voor veranderen ze, das te erg. Da slaat dan helemaal nergens op.. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn lievelingskleuren zijn al mn hele leven zwart rood en paars, en als Bill's lievelingskleur nu blauw zou zijn dan zou ik da daar ni voor veranderen ze, das te erg. Da slaat dan helemaal nergens op.. x)



    Nee precies !!


    JustLoveMe!

    Mijn lievelingskleur is een blijft geel, dat ga ik niet veranderen omdat hij iets anders mooi vind :S Alsof me dat dichterbij hem brengt :S


    Life is hard and then we die

    Ik heb heel veel lievelingkleuren en daar zitten zwart en rood bij, maar dat was al zo voordat ik dat van Bill wist en nog zou ik dat niet doen, want ik vind dat dom.


    bla bla bla

    Het is dom als ze veranderen door/ voor iemand anders. Je moet gewoon lekker jezelf blijven. Dat is en blijft altijd het beste. (:

    xD for real xD in mijn hele leven heb ik volgens mij alle kleuren al gehad xD maar ik vind het slap als je persee iets moet hebben omdat je idool dat ook zo heeft... zo ben je toch niet meer jezelf ? [/nja tenzij je het echt gewoon zelf helemaal tegek moet vinden en niet om het feit dat diej en diej het heeft ofzow]


    A Noble was Born in Chaos

    Het is dom als ze veranderen door/ voor iemand anders. Je moet gewoon lekker jezelf blijven. Dat is en blijft altijd het beste. (:



    idd ;)


    JustLoveMe!

    xD for real xD in mijn hele leven heb ik volgens mij alle kleuren al gehad xD maar ik vind het slap als je persee iets moet hebben omdat je idool dat ook zo heeft... zo ben je toch niet meer jezelf ? [/nja tenzij je het echt gewoon zelf helemaal tegek moet vinden en niet om het feit dat diej en diej het heeft ofzow]


    ja je zelf zijn daar draait het uiteindeljk allemaal om ! Bill zou je echt niet zien staan als je alles van hem kopieert !


    JustLoveMe!

    ik vind dat je gelijk hebt.
    mijn lievelingskleuren zijn zwart&blauw. of hun het nou ook vinden of nietXD


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    dom als je veranderd voor iemand, ja.
    maar laat ze het lekkor zelf ontdekken. (:


    it's cool to know nothing.

    &zwart is geen kleur toch? (nerd)


    it's cool to know nothing.

    Geel is gewoon lelijk ;D

    &zwart is geen kleur toch? (nerd)



    haha nee dat zeggen ze wel vaker maar toch zie ik het verschil tussen wit en zwart en ze zeggen dat wit ook geen kleur is :P


    JustLoveMe!

    Geel is gewoon lelijk ;D


    maar geel was een VOORBEELD :P


    JustLoveMe!