• Ik ben doodgevroren.
    Ja, je hoort het goed.
    Ik zit op zo'n snobcollege, een heel oud gebouw dus. Maar door de sneeuw van afgelopen nacht en de koude temperaturen zijn de waterleidingen gebarsten. Daardoor stond heel het gelijkvloers onderwater en werkte er geen enkele verwarming. Serieus, bij het ademen verschenen er wolkjes.
    Daarom zeiden de leerkrachten dat we morgen niet naar school moeten komen, hoogstwaarschijnlijk. We zagen gewoon paars van de kou. Maar die stomme snobschool heeft er dus alles aangedaan om zo'n bedrijf te huren die de waterleidingen komt maken. Raad eens wat ze gedaan hebben?
    Ze hebben die leidingen heel snel half gerepareerd en zijn van plan om dit weekend alles serieus te repareren, zodat wij gewoon naar school toe kunnen.
    Echt domme mensen. Deze nacht zal het weer -15° worden, zéker. Dus die leidingen springen toch weer kapot en dan zitten we morgen weer in een klas van 5° met de vloer onderwater.
    Ik háát die school. Elke andere school zou ons een dagje vrij geven om alles in orde te krijgen, maar de mijne niet. ><

    whahaha.. klinkt best melig..
    bij ons wilde ze de verwarming niet aan zette.
    Ze willen energie besparen en zeggen dan zo van ; Ja dna trek je je maar een warme trui aan met een sjaal ><

    Gadverdamme.
    Als ze dat bij ons op school zouden doen zou ik iedereen kort en klein slaan om het nog een beetje warm te krijgen.
    Gelukkig hebben ze bij ons alles dit keer goed op een rijtje gezet.
    Maar als we ons laatste proefwerk in de proefwerkweek hebben gehad moeten we tot vijf uur op school blijven zitten om een stom geschiedenis project te maken. TOT VIJF UUR! Terwijl elke andere school om half 10 al uit is.
    Klote school.


    rules don't stop me

    dat is überdom
    hang jezelf op
    kom naast mij hangen:Y)
    want nah je weet wel..
    The art of Suicide

    Wees dan blij dat je mijn kamer niet hebt, als je daar uitademt verschijnen er ook wolken die je serieus goed ziet. Mijn kamer is belachelijk koud! >.<


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dude, hebt die school een nummer zal ik eens even bellen.

    Neem gewoon een verwarming van huis mee, zo'n draagbare, en zet die naast je tafel^^
    x


    ok

    That. Sucks.
    Ik had het vandaag warm 0.o en Sam ook, en Bart ook en nog meer xD En toen gingen er 3 ramen open ;l
    en het is nu btw -3, ik heb net op de barometer gekeken bij de deur :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Haha snobcollege. Geniaal gewoon. Vanaf nu noem ik mijn school zo :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg, dat is heel gaar x.x' Bij ons was een keer de verwarming kapot, toen mochten we die ochtend nog naar huis.. o_o


    Mew <3

    Onze verwarming werkt ook niet >.<
    Wij moeten wel naar school gaan,, alleen hadden we gisteren da neen hele dag studie,,in de refter waar hij wel werkt en in sommige lokalen werkte hij ook ,, dus 3 uur les gehad ^^

    ik bevries nu achter de pc. :=


    Protège moi de mes désirs.

    dude ik wou de verwarming mollen op sgool sodatk ook nr huis mocht x_x mr mijn AK leraar vond dat geen goed plan


    We can only learn to love by loving.