• Hey mensjes !
    Ik heb dus een probleem maar ik weet echt niet wat ik moet doen.
    Het zit zo :Mijn beste vriendin kent een meisje van op haar vorige balletschool. Vorig jaar tijdens de opendeurdag heeft dat meisje zich ingeschreven om dit jaar in dezelfde school te zitten als mijn beste vriendin. Toen had ik er nog geen problemen mee.
    Maar hier komt nu het *grote irritante* probleemgedeelte : Dat meisje zit in mijn klas want we volgen alletwee dezelfde richting. Mijn beste vriendin zit in de andere klas want zij volgt een andere richting. In het begin van het jaar was er nog geen probleem omdat dat meisje haar vriend toen ook in onze klas zat en was ik ook minder bij dat meisje.
    Maar nu is het uit tussen hen en ga ik ook meer om met dat meisje en zijn we echt goede vriendinnen geworden alleen kan mijn beste vriendin daar niet tegen want vanaf dat ik iets wil doen met dat meisje dan wordt mijn beste vriendin boos. Ook spreekt mijn beste vriendin niet meer tegen dat meisje en negeert ze dat meisje compleet.
    Zelf vind ik het super irritant dat m'n beste vriendin dit doet want als zij dan met iemand anders omgaat dan mag ik niet boos zijn en als ik dan met dat meisje omga dan wordt mijn beste vriendin dus boos.
    Het is zelfs zo ver gekomen dat we eens felle ruzie hebben gehad hierdoor ! En vroeger hadden we nooit ruzie =( . Soms zijn er zo van die dagen dat ze dan doet alsof er niets is en ik geraak hierdoor nogal in de war =S.
    Ik haat dit zo erg !!! En ik weet echt niet wat ik moet doen.


    But love's a malady without cure

    > verplaatsing naar 'relaties' ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    [...]
    Ow srry =S But thx anyway ^-^


    But love's a malady without cure

    misschien moet je je nieuwe vriendin is met je bf late prate. Ik bedoel: ze waren vroeger toch vriendinnen (als ik het goed heb begrepen). Misschien is er een goede reden dat ze zo tegen haar doet nu.
    Voor de rest zou ik echt niet weten wat je moet doen.


    Real music is hidden behind the notes

    misschien moet je je nieuwe vriendin is met je bf late prate. Ik bedoel: ze waren vroeger toch vriendinnen (als ik het goed heb begrepen). Misschien is er een goede reden dat ze zo tegen haar doet nu.
    Voor de rest zou ik echt niet weten wat je moet doen.

    Hmm ja dat zou ik kunnen proberen (en idd je hebt het goed begrepen ze waren vroeger echt goede vriendinnen) maar ik weet niet als m'n beste vriendin dat zou willen want de laatste tijd praat ze ook heel negatief over dat meisje =(
    Maar toch bedankt voor je tip ^-^


    But love's a malady without cure

    Jullie groeien uitelkaar, ik heb dit ook zo vaak gehad.
    Gewoon, goed praten.
    Niet over msn.

    Het is eigenlijk wel een beetje duidelijk; wat je misschien niet wil toegeven. Jullie groeien een beetje uitelkaar. Maar wees gerust; dat hoeft niet te betekenen dat jullie geen vriendinnen meer kunnnen te zijn. Je moet er alleen op dit moment moeite voor doen. Zeg duidelijk tegen haar dat jezelf mag bepalen met wie je omgaat, en als zij dat niet goed vind: Niet tegen in gaan, dan zou ik een tijdje haar niet opzoeken. Wie weet beseft ze dat het fout is was zij doet


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)
    Hmm ja dat zou ik kunnen proberen (en idd je hebt het goed begrepen ze waren vroeger echt goede vriendinnen) maar ik weet niet als m'n beste vriendin dat zou willen want de laatste tijd praat ze ook heel negatief over dat meisje =(
    Maar toch bedankt voor je tip ^-^


    Maar het kan zijn dat ze daar negatief over praat omdat zij negatief over haar praat (als je begrijpt wat ik bedoel)
    Ik heb dat ook met iemand: eerst had ik nooit een probleem mat een klasgenoot, maar zij had om de een of andere rede een hekel aan mij en had da echt late blijke op msn (ze durfde waarschijnlijk ni int echt) en nu zijn we net aartsvijanden, buiten het feit dat we niet met elkaar praten.
    Maar nu dus trug naar jouw geval: het kan gewoon zijn dat zij je bf niet meer leuk vind omdat je bf zo raar doet tegen haar.


    Real music is hidden behind the notes

    je moet ej vriendin[ die wat een anderee richting doet] niet laten vallen voor iemand anders hé

    blijkbaar is ze jaloers op je! en weer is praten de beste oplossing. je moet haar vertellen dat zij nog steeds een goede vriendin van je is en dat je haar echt niet gaat vergeten, want volgens mij is ze daar gewoon bang voor.
    sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    je moet ej vriendin[ die wat een anderee richting doet] niet laten vallen voor iemand anders hé

    Maar ik wil haar niet laten vallen voor dat andere meisje want ik vind ze alle 2 gewoon super !


    But love's a malady without cure

    (...)
    Maar ik wil haar niet laten vallen voor dat andere meisje want ik vind ze alle 2 gewoon super !


    dan moet je es iets doen met allebij of met je bf. Dat zal de vriendin in jouw klas wel begrijpen en anders dump je haar gewoon xD
    Ik weet zeker dat je vriendin zich gewoon buitengesloten voelt en als je daar rustig over praat (per telefoon, als er een grote kans is dat jullie weer ruzie krijgen, wel zo veilig) ze het wel zal bgrijpen.

    xx


    If you're going to hell, keep going

    oja btw mesen vinden het niet leuk als ze de schuld krijgen van iets, dus zeg dat de schuld bij jou ligt, en zeg pas als jullie het al een tijdje goed hebben emaakt en hierover met elkaar kunnen lachen, dat het ook deels haar schuld was. Dan heb je minder kans op ruzie.


    If you're going to hell, keep going

    Ik zou een goed gesprek met haar voeren. En misschien ook die andere vriendin met haar laten praten. En haar ook duidelijk maken dat je haar nog steeds even graag hebt..

    ik zit nu in zo'n gelijkaardige siuatie. maar het enige verschil is dat mijn BF geweent heeft voor me omdat ze bang is dat ik haar ga laten vallen voor dat andere meisje =s

    je BF moet het gewoon leren aanvaarden dat jij ook met dat andere meisje omgaat^^
    je kan dat meisje tog niet dumpen, Right >.<


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    (...)
    Maar ik wil haar niet laten vallen voor dat andere meisje want ik vind ze alle 2 gewoon super !

    Dan vind ik dat jouw BF je niet moet dwingen om tussen twee mensen te kiezen. Dat gaat altijd fout en als hier iemand is op heel Q die je dat kan nageven ben ik dat wel. Je beste vriendin is niet gedwongen om met dat meisje om te gaan maar jij bent iemand die wel zelf kan bepalen met wie jij wil omgaan; dat zijn jouw zaken >.<
    Ja, dit ligt ook gevoelig bij mij.


    No growth of the heart is ever a waste