• Nou, ik ben dus een addict van musicals.
    Zoals,
    Sunset Boulevard.
    Beauty and the Beast.
    Evita.
    Tarzan en
    Les Miserable.
    ofzo =3
    Maar vinden hier mensen mensjes Musicals leuk? En welke? =o


    You move me ......... Kurt

    ik ben naar 1 muscial geweest en dat was die van Grease. ik vond hem egt geweldug :]
    ik was al lang verslaaf aan de film! dus de muscal kon ik natuurlijk niet missen..

    Ik heb overlaast nog Pinoccio gezien dat de tv. Ik vond 'em best cool, maar ik heb niet zo'n interesse achter musicals xD!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Avenue Q
    =3

    Musicals zijn great ;D
    Ik ben naar deze geweest;
    Tijl Uilenspiegel<3
    Dolfje Weerwolfje
    Buster de beer
    Narnia, de leeuw, de heks en de kleerkast.
    Suske & Wiske [longago]
    Olie B Bommel & Tompoes ofso x3 weet niet hoe die musical heette..
    en Grease in Londen<3 die was te gek:Y)
    verder volgens mij neit..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb overlaast nog Pinoccio gezien dat de tv. Ik vond 'em best cool, maar ik heb niet zo'n interesse achter musicals xD!

    wahah =3
    kan. ^^


    You move me ......... Kurt

    juaa, ik ben gisteren in de antwerpse schouwburg annie gaan kijken

    & die was like ;




    oooooooooooooooooooh :d


    I see sunset in your eyes

    Ik vind musicals ook leuk. (:
    Met enkele van de familie gaan we ieder jaar naar één musical. XD Dit jaar gaan we naar 'Annie' ofzo. En ik ben al naar 'Belle & het beest' en 'Assepoester' geweest. XD Zo mooi en leuk!

    juaa, ik ben gisteren in de antwerpse schouwburg annie gaan kijken

    & die was like ;




    oooooooooooooooooooh :d

    Ik ga ook naar Annie, binnenkort! XD

    Ik vind musicals ook leuk. (:
    Met enkele van de familie gaan we ieder jaar naar één musical. XD Dit jaar gaan we naar 'Annie' ofzo. En ik ben al naar 'Belle & het beest' en 'Assepoester' geweest. XD Zo mooi en leuk!

    Beauty &'nd the beast was zó mooi! ö
    Wij doen dat ook ^^
    We zouden naar Tarzan gaan, maar dat ging niet door. O_e


    You move me ......... Kurt

    (...)
    Beauty &'nd the beast was zó mooi! ö
    Wij doen dat ook ^^
    We zouden naar Tarzan gaan, maar dat ging niet door. O_e

    Die was écht mooi. =o Assepoester viel ten opzichte van die echt tegen. ^^ En Tarzan lijkt me ook wel sjiek. ;0

    Dan moet je Sweeney Todd ook zien! ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Die was écht mooi. =o Assepoester viel ten opzichte van die echt tegen. ^^ En Tarzan lijkt me ook wel sjiek. ;0

    Tarzan ís sjiek.
    Men nichten zijn er al 2x heen geweest. ^^'


    You move me ......... Kurt

    Dan moet je Sweeney Todd ook zien! ^^

    Film of Musical?


    You move me ......... Kurt

    Ik vind musicals ook leuk. (:
    Met enkele van de familie gaan we ieder jaar naar één musical. XD Dit jaar gaan we naar 'Annie' ofzo. En ik ben al naar 'Belle & het beest' en 'Assepoester' geweest. XD Zo mooi en leuk!
    wij gaan tegenwoordig nooit meer naar musicals ¬¬ de laatste met de familie was Buster de Beer ong. 5 jaar geleden, en Narnia ging ik met een vriendin naartoe omdat haar moeder moest werken.
    IK WIL MEER ¬¬


    En weet je ;D Ik heb lekker de cd van Grease, de versie uit Londen(puh) Be jeaulous ;D want een of andere hoge pief daar heeft hem voor me gekocht, meegenomen naar Macedonië, gegeven aan vriend van me pa, cd is naar mn pa gegaan =D en heeft mn pa die hoge pief met vijf biertjes terugbetaald op Malta ;D
    en dat allemaal omdat ik die cd wou kopen toen we met school in Londen waren en erheen gingen en ik er niet genoeg geld voor had xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Les Miserable. wil ik heen (:
    ik ben geweest bij de Sound of music, De drie biggetjes (K3), Loin King, Tarzan en Hét Wereld Circus in Carée had ik ook heen gewilt. (: