• Haii^^
    jah,Liindsey gaat haar allereerste twincest beginne het gaat zo:
    bill en tom zijn iin het begin 13,ze zitten Op schOol,en zijn hiier ook niiet berOemd fzo,er zit een meisje in hun klas,iiedereen vind haar raar,ze zegt tegen nieand iets,bill wil praten met het meisje,het meisje iis in het begin nogal stil,na een tijdje zegt ze meer,maar altijd als bill met haar praat,houd ze haar hand voor haar mond,bill vind het wel raar,maar vraagt nix,na 3 dagen vraagt het meisje of bill niet meewil naar haar huis,om samen huiswerk te maken,want ze snap het niet goed,bill gaat mee,ze zitten dan bij het meisje haar thuis,het meisje zit weer met haar hand voor haar mond,bill greep zijn kans en vroeg wrm ze dat doet,het meisje zegt nix,en kijkt bill raar aan,plots bijt ze iin zijn nek...
    Bitte pik mijn iD niiet ! Ö
    verder ga ik niet vertellen,en het word iin het verhaal nogmeer iin detaile of hoe je dat ook schrijft uitgelecht
    ok ik heb deeze rollen
    Bf Bill(word vriiendin van Georg) Kauwgomjunky als nickita
    Bf TomConfused als michelle
    Tijdelijk liiefje Tom: bkXxX als aislie


    Ok,ik ga de iinfo geven dii ik nodig heb
    info:
    rol:
    naam:
    leeftijd:
    tekstje:
    foto:


    We were bOrn fOr Love! ^^

    bij mij we je wa ik vind
    en rolle mogen altijd eh zusje


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Ik vind het een vet cool idee!!


    You can't touch music but music touch you

    Heb ff info toegevoegd dii ik nodig heb xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Ik wil wel een rol ben gek op vampier verhalen
    rol:Bf Bill (word vriiendin van een van de G'tjes)
    naam: Nickita
    leeftijd: 18
    tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk waarom ik geniet gewoon van me leven
    De meeste mensen vinden mij maar maf maarja ik doe nou eenmaal gewoon lekker gek dat komt omdat ik dan weer eens in een melige bui ben xD
    Ik ben net begonnen met mijn rijbewijs en vind het wel lachen niet dat het al lukt ofzo maar het gaat al beter ^^
    Ik ben verslaafd aan Kauwgom en muziek vandaar dat je mij niet snel de deur uit zie gaan zonder mp3
    Ik schrijf graag teksten en als ik een idee heb voor een tekst ga ik meestal op een rustig plekje zitten zo kan ik me beter concentreren ;-)
    ik sta altijd klaar voor mijn vrienden omdat ik weet dat ze dat ook voor mij zouden doen
    Maar ik ga nu wand moet naar school en ben al laat dus bye bye <3
    foto:
    http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725921_39005_5.jpg


    You can't touch music but music touch you

    BF Tom! Info komt eraan~!



    rol: BF Tom

    naam: Michelle

    leeftijd: 17?

    tekstje:
    Listen up! Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong ^^. Ik heb één beste vriend genaamd Tom. Hij is echt zo super leuk en lief! Maar dit blijft tussen ons hoor! Want ik zou niet willen dat onze vriendschap daardoor kapot gaat. Verder hou ik heel erg van dansen, zingen, paardrijden, tekenen en lezen. Ik haat; nerds, bruggers, arrogante mensen, huppels en spruitjes. Ehhh.. oja, mijn bijnaam is Mies, en verder heb ik eigenlijk niks meer te melden! Byee.<3 x.Michelle

    foto: http://images.starpulse.com/Photos/pv/Jennifer%20Love%20Hewitt-1.JPG

    bedankt voor de rol ^^ <3


    You can't touch music but music touch you

    Nog een Roll :D
    && dat tijdelijk vriendinnentje van tom heb iCk nodiig,tis een reedelijk belangrijke rol ! x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Thnx voor de rol! <3

    Mensen reageer!!! ;P

    ok,telaat alle rollen zijn bezet,want zus heeft rol,ma quizlet doet vies,dus moest ik het even zeggen,geloof je me niet ?,
    hier heb je bewijs
    emo's are okay they are cooler than some ordinary people zegt (20:17):
    ma da opent ni zeg je da ik best wel wil ma quizlet doe vies


    We were bOrn fOr Love! ^^

    naam aislie
    leeftijd: 16?
    heyy!!
    ik ben weet ik veel xD neen ik ben aislie ik ben dus 16 . Ik ben nie graag gevangen, soms leef ik in mijn egen wereld verder is er niet veel wat ik echt haat op bitches na en aanhangsels . maar ik moet weg naar euhm ja k weet eigelijk niet
    doei x
    foto: http://i15.tinypic.com/626f2jb.jpg


    We were bOrn fOr Love! ^^

    iCk ga nu deel 1 maken xd


    We were bOrn fOr Love! ^^

    ik,iCk begiin dus niiet vandaag,maar morgen,mOet echt dOor,soryy (H)


    We were bOrn fOr Love! ^^