• Dat haat ik, mensen die durven te zeggen dat ze je haten, mensen die je niet eens kennen, zeggen dat ze je haten. Ik snap dat niet, je kan iemand toch niet haten aan de manier van hoe iemand een quiz schrijft.? Of heb ik dat nou mis, ik denk daar zo over in ieder geval. Als iemand tegen je zegt/'Ik haat jou diep' dan denk ik ook zo van, ken je mij ofzo? Dat kan je niet zeggen als je mij niet kent toch? Of heb ik da tnou fout?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Iemand is op quizlet wel eens heel erg lullig tegen me gaan doen, omdat diegene me niet mocht ofzo. En ik kende diegene niet eens x]?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik betrapte mezelf er ook op weetje. -_-' vooroordelen. m'n vriendje heeft dus vrienden en die praten heel disrespectvol over meisjes. alsof het sletjes zijn, je kent het wel. dus hij wil mij voorstellen aan andere vrienden. O_o maar ik kreeg meteen het gevoel dat ik ze niet mag terwijl ik ze niet eens ken! maar ik vind het ook zo erg dat ze zo respectloos praten ><
    maargoed, dat vond ik dus best erg van mezelf. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ik iets héél erg haat, zijn het wel vooroordelen. Bij ons in de klas ook.--'dat was bij die kennismakingsavond. En de volgende dag had al iemand uit mijn 'nieuwe' klas dus al gelijk op d'r hyves gezet; "heey, Ik kom echt in een KUT klas! Er zitten allemaal stomme mensen in.' en dan gin ze allemaal dingen opnoemen. Hoe die kinderen die ze dan al niet mocht er uitzagen enzo. dáár werd ik dus echt fucking pissed off over toen ik die blog las joch!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.