• Een meisje uit mijn klas, Joyce*. Heeft ruzie met Anick*. En zij twee zijn, waren beter gezegd, ABF'jes. En door die ruzie zegt Anick* nu heel de tijd tegen Lieze* dat zij haar BF is en al die dingen. En dat vind ik een vette naaistreek van Anick*. En ik heb meedelijden met Joyce*
    * Namen zijn voor eigen veiligheid gewijzigd.

    Dat is vrij laag van dat kind. ><
    Én ook wel oneerlijk tegenover Lieze.

    Dat is best flikkerig ><
    En laag -.- ze heeft prob gewoon even een nieuwe vriend nodig anders is ze, like friendloos ofzo??


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ja dat is idd een vette naaistreek


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Het is inderdaat heel erg oneerlijk tegenover Lieze.

    Dat is vrij laag van dat kind. ><
    Én ook wel oneerlijk tegenover Lieze.

    Maar Lieze weet zelf hoe het in elkaar zit.

    Maar Lieze weet zelf hoe het in elkaar zit

    Dan is ze gewoon een beetje dom aan het doen, als ik Lieze was zou ik geen aandacht aan haar besteden, alleen maar omdat ze tegen me praat omdat ze ruzie met haar BF heeft.. >.<


    I'll Dry the tears You Hide :3

    (...)
    Maar Lieze weet zelf hoe het in elkaar zit.

    Gelukkig. (:

    Tsjhaa Enya, als Lieze zelf weet hoe het allemaal in elkaar zit dan is ze kinda heel levenloos en dom aan het doen?

    (...)
    Dan is ze gewoon een beetje dom aan het doen, als ik Lieze was zou ik geen aandacht aan haar besteden, alleen maar omdat ze tegen me praat omdat ze ruzie met haar BF heeft.. >.<

    Lieze is ook iemand van die popu tutjes. Net zoals Joyce en Anick. En eigenlijk zijn Anick en Lieze ook BF's maar normaal zegt Anick dat niet de hele tijd.

    Lieze is ook iemand van die popu tutjes. Net zoals Joyce en Anick. En eigenlijk zijn Anick en Lieze ook BF's maar normaal zegt Anick dat niet de hele tijd.


    Oke, ik vind ze een beetje weird ><


    I'll Dry the tears You Hide :3

    (...)

    Oke, ik vind ze een beetje weird ><

    Jij zit er niet mee in klas. Ik wel.

    Das gewoon, een rot streek, ze wil die andere meisje gewoon jaloers maken, en zich rot laten voelen, das een vette rot streek!

    dat is erg laag. ze zou eens beter moeten nadenken. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.