• Hee..

    Ik zit met een probleem, Ik heb dus verkering maar de ene keer heb ik er zo'n blij gevoel bij maar de andere keer heb ik zo'n kut gevoel van; Waarom heb ik nou met hem?! Ik vind hem helemaal niet zo leuk! << Dat dus. Dus nu weet ik niet of ik het uit moet maken of niet, En met hem gaan praten wil ik niet. Wie wilt helpen?!!

    x.x


    Love is in the air'<3

    Alsjebliefd!?


    Love is in the air'<3

    Haaah, gewoon met hem Praten, en denk na waarom da ge met hem bent,vind ge hem knap,lief,tof...da Zijn Goeie redenen om bij hem te blijven;)
    & Natuurlijk, ge moet op hem verlieft zijn,of Teminste IETS speciaals Voelen als hij in de buurt is [NIET dubbelzinnig denk xD]
    xx(K)


    everybody needs a song.

    niet uitmaken.. tenzij je meestal een kut gevoel hebt als je hem ziet.


    <3

    ik zou het niet uitmaken, tenzij je echt niets meer voor hem voelt dan uitmaken. eerst proberen met hem te praten, en als hij dat niet wilt is hij niet goed genoeg voor je!


    i like cookies :Y)

    ten eerste moet je egt van hem houden
    ten tweede als je egt niks voelt dumpen die handel
    ten 3e w8 ff af meschien voel je je later toch beter dat je het niet uit hebt gemaakt
    ten 4e als je egt helemaal in de put zit vraag hulp aan je vriendinne of je zus of broer [die helpen mij meestal]

    xx. Roxx

    Bedankt allemaal! Hier heb ik echt wat aan!!:D:D


    Love is in the air'<3

    ik zou er als ik jou was eerst goed over na denken wat je nu ECHT voor hem voelt, hoe komt het dat je soms niet blij bij hem bent? doet hij dingen die je niet leuk vind, zoals naar je schelden ofzo?
    hou je echt van hem, wil je bij hem blijven?
    voel je niets voor hem, eens rustig met hem gaan praten en er dan een einde aan maken, zodat hij weet dat je het niet doet voor een ander ofzo, maar omdat je gewoon niets voor hem voelt.
    valt er niet met hem te praten om dingen? (zoals mijn vriend, met hem valt gewoon niet te praten!:S:()
    dan zou dat een reden kunnnen zijn om er mee te stoppen, of een reden kunnen zijn dat je je niet fijn bij hem voelt soms.

    ahum.. khoop je een beetj geholpen te hebben:$:)

    xx.sterkte;)(flower)

    owja, over dat nadenken of je echt wat voor hem voelt, denk daar GOED over na, misschien voel je nog wel een beetje voor hem, wacht dan met het uitmaken,
    mijn vriend had het uitgemaakt omdat hij geen zin meer had in elke ruzies die we elke keer hadden (omdat we zo vaak bij elkaaar zijn enzo, gingen we ons aan elkaar erriteren) en hij wist niet zeker of hij nog van mij hield en nog met mij verder wou, toen kwam hij 1 week later ongeveer naar mijn huis om met me te praten, en hij vroeg of ik mee ging met hem naar ht winkelcentrum. dus ik dacht; hmm.. okee ik ga wel mee (ik miste hem verschrikkelijk!). en die dag is het ook weer goed gekomen, omdat hij dus toch nog van me hield en het toch nog een keer wou proberen.
    daarom zeg ik; denk er goed over na voordat je misschien van plan bent om het uit te maken.
    dalijk voel je toch ineens nog veel voor hem (omdat je hem een tijd niet ziet en spreekt enzo(misschien)) en wil je hem weer terug en wil hij dat niet, dan zou dat zonde zijn..

    hoop je voor de 2e x alweer geholpen te hebben:P
    good luck(Y)

    xx

    denk ook even na voor hem, hoe zou jij het vinden om verkering te hebben met iemand die jou niet leuk vind maar jij haar wel?
    ik zeg niet dat je het uit moet maken, maar misschien een 'break'?