• is het hier zo stil? U_U
    Zijn we allemaal aan het janken omdat oranje eruit licht ofzo?

    REDEEEEEN!

    :'D

    Mijn fantastische forum is weggehaald -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben belgisch en volg voetbal totaal niet maar wist wel dat nederland gister speelde. En blijkbaar zijn ze verloren:P Ik heb neit gekeken want ik was niet thuisXD Heb er wel effe aan gedacht.
    X

    :'D

    Mijn fantastische forum is weggehaald -.-

    NOOOOHH, dat mag niet!
    Vuile hgdikhjskh

    Uhu :'|


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Huh, wat??
    Hier weer?
    wie wat waar? x)

    En Hiddink had het zelf gezegd, 'als ik al een landverrader moet zijn, dan wel de landverrader van het jaar. ;)' En gelijk heeft ie x)
    Maar het ligt niet aan hem, Rusland is gewoon goed, speelde goed, en NL was te overmoedig, onderschatte Rusland, en de druk was te groot voor ze. (dat laatste zeiden ze in de krant, wat ik totaal onzin vind, want allemaal stuk voor stuk (behalve Engelaar dan x)) spelen ze in grote internationale teams... En dan MOET je die druk wel aankunnen)

    Zei ze alsof ze heeul veel verstand van voetbal heeft :Y)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Je hebt gelijk, Rusland was gewoon wel beter.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Idd, en dat moeten we accepteren. Maar ik zag het in de eerste 10 minuten van die k*twedstrijd al aankomen heur, ze waren slapjes bezig, en Rusland was veeul scherper. Naja, veel valt er niet meer aan te doen. Al is er nog een heeeeeul kleine kans (maar gaat dr maar niet van uit) dat de wedstrijd overgespeeld moet worden, omdat die idiote scheids een gele kaart gaf, en die toen weer introk. Dat mag volgens de regels niet. :Y)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Haha :P

    Ik was wel niet voor oranje hoor :$

    Sorry maar ben een Belg dus kan je het me niet echt kwalijk nemen...

    Ik was van in het begin al voor Rusland zodus.

    Nooit echt voor oranje geweest maar mensen, word nu niet boos of zeg niet van : Omg! Je komt hier wel op een hollandse site en je gaat zeggen dat Holland zus of zo is....

    Want dat is echt levenloos -_-'

    Enjah idd
    Rusland was gewoon beter en daar kan oranje niets aan veranderen

    xxx

    Wow, ratelbui in aantocht bij jou, of niet? xD
    Maar je hebt gelijk, en waarom zou je dat neit mogen? Ik ken er genoeg, zijn regelrechte kaaskoppen, en zijn niet voor nederland heur. ^^
    Maarja, dat heeft waarschijnlijk ook zijn redenen. xD Al zou ik wel nooooit voor die patserteams als Italie, Frankrijk of Turkije zijn. O.o
    Maar Rusland was eigenlijk best schattig. ^^ En ze hadden wel leuke spelertjes. :Y) (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jep, sommige van Rusland waren nogal cute!(A)
    Was gister wel chaggi door die wedstrijd:@die scheids had namelijk partij gekozen voor Rusland.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    daardoor kon holland ook niet winnen, hij had die kaart niet mogen terug trekken!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je bedoelt die ingetrokken kaart?
    Nah, dat was een assistent, de lul!
    Die scheids had goed gehandeld, maar die assistent is geweun scheel. -whatever handje-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    heee , ik ook xD .
    ligt nederland eruit ?
    wist k niet .

    jaja , saai , vindj ook nieet ?

    Schat, we zitten hier net pissed over de wedstrijd te praten, moet je er niet ineens tussendoor komen met 'saai hea, dat voetbal?' xD
    Not schlimm. x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!