• Wie heeft er ook allemaal proefwerkweek, op mij en Eva na?

    Ik heb vandaag 2 proefwerken gehad (Nederlands&Geschiedenis), en ik moet er nog 6.

    Morgen heb ik Latijn en Scheitkunde, en dat vind ik niet leuk(huil).

    Doei(doeg)


    rules don't stop me

    Die hebben wij al gehad ^^
    Ieuw, Latijn. Daar had ik vroeger altijd zo superslecht op,. Dit keer viel het nog wel mee :'D
    Naja, in ieder geval; succes ^^


    x3.


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb er geen, in Maart pas :').
    Naja, véél succes gewenst met je proefwerken en scheitkunde ><


    Verplaatsing naar School btw ;).


    Tanya is de beste.

    Die hebben wij al gehad ^^
    Ieuw, Latijn. Daar had ik vroeger altijd zo superslecht op,. Dit keer viel het nog wel mee :'D
    Naja, in ieder geval; succes ^^


    x3.


    Vorig jaar had ik een 1.3:X.

    Maar, ik heb mezelf erdoorheen geslagen (mede omdat ik op Grieks zo goed scoorde:Y))


    rules don't stop me

    Aaah, scheitkunde.
    Hatelijk.
    Zeker als je scheitkundeleraar ook degelijk naar scheit ruikt, zoals bij mij het geval is. :X
    Succes!

    (...)

    Vorig jaar had ik een 1.3:X.

    Maar, ik heb mezelf erdoorheen geslagen (mede omdat ik op Grieks zo goed scoorde:Y))



    Nu sta ik op 7.6 O.o
    Doe jij Grieks? Ogod, ik heb 1 trimester Grieks gehad en op dat deel van het proefwerk had ik een onvoldoende. xs We hadden alleen het alfabet en een 10 woordjes fzo gehad ><


    Listen to what we're not saying..

    Ik doe Latijn en Grieks.

    Heb medelijden.

    Mijn leraar Grieks is vreselijk, mijn leraar Latijn ook.

    Mijn leraar Latijn is zo'n 35465 jaar oud en hij scheldt met de woorden "knuppel" en "piemel" (huil). Ik heb soms zo te doen met de oude mensen van tegenwoordig.


    rules don't stop me

    Tentamenweken. 2 weken. Telt mee voor je examen. Leuk, als je niet geleerd heb voor 11 hoofdstukken x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Nope.

    Ik heb Latijn gedaan, maar ik kreeg er kotsneigingen door. :X
    Nu doe ik vrolijk Wetenschappen. :Y)

    Waaaa, een vriendin van mij deed eerst ook Latijn, en doet nu ook wetenschappen.

    Maar mama zegt dat als ik braaf volgend jaar doorga met Latijn, dat ik dan samen met Eva naar Londen mag.

    In de vijfde ga ik Latijn dus laten vallen.


    rules don't stop me