• n_n ^^ sie titel

    noem dus een paar namen die jij echt prachtig vind en die niet echt alledaags zijn.. Because i need it :$


    We can only learn to love by loving.

    émelie is mooi vind ik x)
    en Aily ook en.. Amy -wordtbijmijstandaard- of Jillian...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Dat is echt rot. Wij hebben een jongen in de klas en die heet sven geling. Iedereen noemt hem sven geiling n_n
    En een jongen rutger. Iedereen noemt hem rukker of kutger --'
    En een roel en die noemen we smoel n_n
    en zo zijn er nog meer namen.
    Net als een leraar Mr. Oosanen. Mr. Oosanen Binlade noemen we hem xd'best hard.

    Wij hebben ook zo'n iemand en die heet Maar van de achternaam en iedereen zit elke keer maar maar maar te zeggen als ze met diegene in gesprek zijn. x'D

    (...)
    Wij hebben ook zo'n iemand en die heet Maar van de achternaam en iedereen zit elke keer maar maar maar te zeggen als ze met diegene in gesprek zijn. x'D


    x'd geweldig! ö


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Harlow (vind die echt mooi, heb ik eigenlijk van het kindje van Nicole Richie en een van de madden's)
    Sterre
    ..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    émelie is mooi vind ik x)
    en Aily ook en.. Amy -wordtbijmijstandaard- of Jillian...


    Jillian sounds cool n_n en Amy is een schattige naam so heet het adoptiekindje van mijn moeders collega..


    We can only learn to love by loving.

    Anouk (x

    Roos
    Merel
    Améle

    Joost
    Maarten
    Thomas
    Milan


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Jade en Liam
    En @ Decoy: Bij mij in de klas heet er ook eentje Rutger die ze Kutger noemen. Ghehe :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Jade en Liam
    En @ Decoy: Bij mij in de klas heet er ook eentje Rutger die ze Kutger noemen. Ghehe :']


    Hij heeft geluk met kutger beter dan rukker xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik weet een heleboel namen die nietzovaak voorkomen.

    janna.
    reinder.
    reinier.
    stef.
    jelte.
    klaske.
    adriana.

    Zehra [voor een meisje ^^]


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.